Regionalna konferencija Consumer Rules Summit održat će se 24. i 25. travnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu
Čitave industrije su primorane tražiti nove načine za opstanak i daljnji razvoj
Nakon beogradskog izdanja održanog u 2019. godini, druga po redu regionalna konferencija dolazi u izazovno vrijeme obilježeno snažnim geopolitičkim izazovima i energetskom krizom u regiji pogođenoj inflacijom.
Consumer Rules Summit je posvećen tvrtkama iz područja proizvodnje, distribucije i maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe kao i robe široke potrošnje te će odgovoriti na brojna aktualna pitanja. Kakve nove izazove za sektor poljoprivrednog biznisa, FMCG, maloprodaje i distribucije donosi ekonomska nestabilnost, kako se proizvođači prilagođavaju promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, kako kreirati nove opskrbne lance otporne na krizu, koliko su digitalizacija, zelena održivost, korporativna politika i automatizacija ključne za razvoj i konkurentnost? Odgovore na ove izazovne teme ponudit će donositelji odluka, vodeće tvrtke u navedenim područjima iz regije jugoistočne Europe, ali i širih tržišta centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske.
U povodu konferencije na teme se osvrnuo i Miljan Ždrale, regionalni direktor sektora poljoprivrede u EBRD-u za centralnu i jugoistočnu Europu. „Čitava regija i sve industrije prolaze kroz vrlo turbulentan period. Posljedice pandemije još se uvijek osjećaju, na njih su se nadovezale i financijska i energetska kriza, lanci opskrbe su poremećeni, a svjedočimo i nedostatku radne snage. Svi ovi faktori u interakciji postavljaju brojne izazove pred poljoprivredu, FMCG, maloprodaju i distribuciju u cijeloj regiji. Paralelno uz ove izazove, imamo i rastuće trendove koji se očituju u promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, ubrzanoj digitalizaciji i automatizaciji te snažnijem iskoraku ka zelenoj održivosti. Dakle, imamo brojne eksterne negativne faktore, a tik uz njih su pozitivni trendovi koji ipak zahtijevaju ogromne napore i prilagođavanja. Rekao bih da ovakav trenutak, „savršene oluje“ promjena, nismo imali par desetljeća. Ogoljene su sve slabosti uobičajenih poslovnih modela i čitave industrije su primorane promijeniti kut gledanja i tražiti nove načine za opstanak i daljnji razvoj.“
Potrošnja danas pokreće 60 posto globalnog BDP-a, a ekonomije su istovremeno pred izazovom da odgovore na brze promjene u potražnji potrošača, digitalnu transformaciju, klimatske promjene i globalne strateške interese. Pandemija, energetska kriza i inflacija istaknule su slabosti lanca opskrbe, a potrošači postaju sve zahtjevniji. Što je budućnost sektora robe široke potrošnje, maloprodaje, distribucije i poljoprivrede? Upravo će na Consumer Rules Summitu više od 30 vrhunskih predavača posjetiteljima otkriti zašto su agilnost i otpornost ključne riječi post-covidnog razdoblja, na kakvu transformaciju poduzeća moraju biti spremna, postaje li e-trgovina dominantno iskustvo kupnje i je li moguće zadovoljiti sve glasnije i svjesnije potrebe današnjeg potrošača i istovremeno osigurati održivi rast.
Miljan Ždrale smatra da će konferencija svojim programom i izborom govornika pobuditi veliki interes poslovne zajednice: „Cilj je da, kroz razgovore s najvećim regionalnim gospodarstvenicima, pokušamo dati odgovor na pitanje jesmo li, kao regija, spremni odgovoriti izazovima budućnosti koje nameću promjene u potražnji potrošača, digitalna transformacija, klimatske promjene i globalni strateški interesi. Ovo je naš drugi Consumer Rules Summit posvećen kompanijama iz sektora proizvodnje, distribucije, maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe kao i robe široke potrošnje. Na jednom ćemo mjestu okupiti više od 30 vrhunskih govornika, vodećih ljudi iz sektora poljoprivrednog biznisa i drugih timova EBRD-a, donositelja odluka, kao i čelnih ljudi najvećih regionalnih kompanija (Atlantic Grupa, Podravka, Nelt, Ananas E-Commerce, Don Don, Bloomberg Adria, KPMG...), globalnih kompanija (Titan, CHS iz SAD, Boston Consluting Group), lidera sa širih tržišta centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske kao i investicijskih fondova koji su aktivni u CSEE regiji poput Mid Europe Partners, Enterprise Investors i drugih financijskih institucija aktivnih u regiji.“
EBRD je vodeći investitor u sektoru poljoprivrednog biznisa u svim gospodarstvima u koja banka ulaže. Kroz održiva i uključiva ulaganja, EBRD je uložio 3,8 milijardi eura u sektor poljoprivrede i hrane u jugoistočnoj Europi. Banka podržava razvoj privatnog sektora, prijelaz na zeleno gospodarstvo, digitalizaciju, kao i ulaganja u infrastrukturu za promicanje povezanosti u regiji Zapadnog Balkana.
Organizacijom drugog Consumer Rules Summita, EBRD nastoji dodatno potaknuti jaču regionalnu integraciju, usvajanje novih poslovnih modela uvjetovanih transformacijom sustava proizvodnje, distribucije i potrošnje, kako bi cijela regija jugoistočne i istočne Europe postala konkurentnija.
Više informacija o konferenciji, kao i formular za registraciju, može se naći na https://crsummit.net.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka