Obavijesti

Promo sadržaj

Call centar ORYX Asistencije proglašen najboljim u 2020. godini!

Call centar ORYX Asistencije proglašen najboljim u 2020. godini!

Call centar ORYX Asistencije proglašen je 6. svibnja najboljim kontakt centrom s 31 i više radnih mjesta

Ugledni portal Cx.hr je u suradnji s Radilicom, tvrtkom za razvoj i edukaciju organizirao 18. MeetUP, na kojem su dodijelili godišnje nagrade hrvatskim tvrtkama koje su u 2020. godini pružale najviše korisničko iskustvo. ORYX Asistencija je za 2020. godinu prvi put nominirana u kategoriji “Najbolji kontakt centar s 31 i više radnih mjesta”, i ušla u finale zajedno s A1 Hrvatska i Erste Bankom, te kući odnijela pobjedu.

Call centar ORYX Asistencije pruža 24-satnu potporu na 9 jezika i u svim zemljama EU, te godišnje obavi više od 1.5 milijuna poziva.

Voditelj Odjela kontaktnog centra ORYX Asistencije, Mario Turčić izjavio je povodom proglašenja da je bio siguran u pobjedu jer je kontaktni centar srce poslovanja ORYX Asistencije:

- Kontakt centar mjesto je susreta kupaca s kompanijom, brinemo o našim korisnicima i njihovim potrebama preko deset godina, od krajnjeg sjevera Norveške, do juga Grčke. Prije nekoliko godina sam na internoj edukaciji izjavio da je naša misija da naš Kontakt centar postane najbolji hrvatski Kontakt centar do 31 radnog mjesta. Par godina kasnije, naš se cilj obistinio, jedino smo promašili kategoriju! Ponosni smo na naš tim kolega koji rade od Ljubljane pa sve do samog juga Makedonije.

Zubak Grupa, krovna tvrtka ORYX Asistencije, već dugi niz godina ulaže u povećanje zadovoljstva i korisničkog iskustva članova, ali i u pogodnosti i edukaciju samih djelatnika i sigurnost radnih mjesta. Call  centar ORYX Asistencije je „rasadnik“ za talente koji svoju karijeru dalje grade unutar Zubak Grupe, koja broji 8 djelatnosti u automoto industriji, te se već nekoliko godina širi regijom i konstantno zapošljava.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Nova generacija Uplift akademije: 32 poduzetnika kreće na put poslovnog razvoja
PROMO

Nova generacija Uplift akademije: 32 poduzetnika kreće na put poslovnog razvoja

Edukacija je počela 4. studenog, a polaznici će kroz sto sati predavanja dobiti priliku stjecati konkretna znanja i vještine kako bi unaprijedili svoje poslovanje i podigli ga na novu razinu
Povezanost počinje gdje prepreke nestaju
PROMO

Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu
Kako jednostavnije uživati u kavi, ali bez kompromisa?  Otkrijte nove instant napitke
PROMO

Kako jednostavnije uživati u kavi, ali bez kompromisa? Otkrijte nove instant napitke

Savršena varijanta kave za one koji uvijek žure, ali ne žele odustati od okusa