Obavijesti

Promo sadržaj

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina
4

Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo

Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” vezan za naš proizvod, poboljšati prodaja te ostvariti  dvosmjeran odnos s kupcima, smatra Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb.

Također, korištenje tradicionalnih medija kao što su televizija ili radio u svrhu oglašavanja će zasigurno posve poprimiti karakteristike programmatica, zaključuje Ivan Nikolašević.

Novi medijski kanali poput blogova, osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama danas su novost za medije, agencije i klijente, no u vrlo kratkom nadolazećem periodu možemo očekivati neke još novije, troškovno učinkovitije i demografski preciznije komunikacijske platforme.

Ivan Nikolašević dodaje da mobilna te virtualna realnost, praćenje kupaca u stvarnom vremenu, transparentnost u komunikaciji, video storytelling, video sharing, brža proizvodnja sadržaja, kraći životni vijek proizvoda i slično su obilježja novih trendova koji u narednom periodu diktiraju brandovima način prilagodbe strategija razvoja i komunikacije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Aktualna građevna regulativa –  Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
PROMO

Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada

Zagreb, 20. veljače 2025. u dvorani Obrtničke komore Zagreb, Ilica 49/II
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!
MODA IZ SINJA

Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!

Katine torbice doista odskaču u moru ponuđenih po izlozima trgovačkih centara, svaka je autentična, eko friendly i ručno rađena. A te ruke koje ih izrađuju su ruke njezine mame, gospođe Sanke, 61-godišnje frajerice