Prošli petak, 6. listopada, stručnjaci i ponuđači rabljenih automobila okupili su se na prvom afterwork eventu kako bi istražili ključne aspekte digitalizacije i potrošačkih preferencija u brzorastućoj industriji
Budućnost automobilskog tržišta: "Što su otkrili panelisti na prvom afterwork eventu?"
Sudionici prvog afterwork eventa imali su priliku poslušati uvodnu prezentaciju koju je predstavio Matjaž Robinšak, direktor istraživanja u tvrtki Valicon gdje je glavna tema bila potrošačko ponašanje na tržištu rabljenih automobila. Njegovo straživanje ukazuje na različite obrasce ponašanja i preferencija među sudionicima različitih generacija u vezi s vožnjom i vlasništvom automobila. Dok Generacija Baby Boomer često vozi automobile i posjeduje ih u većem broju, Generacija Z rijetko koristi automobile i preferira dijeljenje. Većina sudionika planira promijeniti svoj automobil u relativno bliskoj budućnosti, s preferencijom za modele u rasponu od 5.000€ do 20.000€. Ovo istraživanje je otkrilo da su benzinski i dizelski motori i dalje dominantni, dok električni automobili čine manji udio na tržištu. S obzirom na različite uvjete i potrebe sudionika, proizvođači automobila i marketinški stručnjaci trebali bi uzeti u obzir ove različitosti kako bi bolje zadovoljili potrebe potrošača i prilagodili svoje strategije.
Nakon iznimno zanimljivog i edukativnog uvodnog istraživanja slijedila je panel diskusija u kojoj su sudjelovali relevantni stručnjaci Matija Študir, voditelj tima Shopaj24 iz 24sata, Martin Delgiusto, suosnivač i direktor Motive Service-a, Marin Vladović, suosnivač i direktor AutoBrief-a te Gordana Štefanek, direktorica prodaje Mobil Leasing-a.
Sa medijskog aspekta Matija Študir, voditelj portala Shopaj24 iz medijske kuće 24sata osvrnuo se na suvremene trendove digitalne prodaje rabljenih automobila te je istaknuo da personalizacija i iskustvo korisnika postaju sve važniji faktori u privlačenju modernih potrošača. Njegov govor pružio je uvid u potrebu za prilagodbom tržišta rabljenih automobila novim digitalnim realnostima
- Ovo je prilika za mala i srednja poduzeća da iskoriste prednosti digitalne transformacije u automobilskoj industriji, istražujući preferencije potrošača i prilagođavajući svoju ponudu. S našim portalom, želimo podržati njihov uspjeh i doprinijeti modernizaciji njihovih ponuda. Naš tim predanih stručnjaka razumije potrebe ovih poduzetnika i stvara platformu koja pruža sve potrebne informacije kako bi njihova ponuda bila u skladu s najnovijim trendovima tržišta - ističe Matija Študir.
Martin Delgiusto, suosnivač i direktor Motive Service-a, na panelu je istaknuo razmišljanja o uslugama servisiranja i održavanja rabljenih vozila u digitalnom okruženju. Delgiusto je istaknuo da transparentnost i pristupačnost igraju ključnu ulogu u pružanju izvanrednog korisničkog iskustva u ovoj fazi poslovanja
- U mnogim zemljama EU, jamstvo je postalo obvezno. Trendovi potvrđuju kako kupci traže dodatnu vrijednost prilikom kupnje vozila, posebice rabljenog. S obzirom na naše iskustvo i prisutnost u 3 europske zemlje, spremni smo odgovoriti najzahtjevnijim potrebama prodavača automobila te krajnjim kupcima pružiti dodatnu sigurnost - zaključio je Martin Delgiusto.
Marin Vladović, suosnivač i direktor AutoBrief-a, pružio je uvid u najnovije trendove koji prate automobilsku industriju. Njegova analiza naglasila je potrebu za neprestanim inovacijama kako bi se pratila brza promjena preferencija potrošača i osigurala relevantnost medija u digitalnom dobu.
- Svaka prilagodba je izazov, ali i prilika za rast i unapređenje. Mnogi neovlašteni trgovci rabljenim vozilima ulažu neizmjerni trud kako bi zadovoljili potrebe kupaca, nudeći im kvalitetna vozila i izvrsno iskustvo kupnje. Sve više trgovaca prepoznaje važnost holističkog pristupa i aktivno radi na njegovoj implementaciji, potaknuti i promjenama u okolini - navodi Marin Vladović.
Gordana Štefanek, direktorica prodaje Mobil Leasing-a osvrnula se na utjecaj digitalne transformacije u području financiranja te na dostupnost novih alata koji utječu na promjene preferencija kupaca te stvaraju nove navike.
- Kupnja i posjedovanje automobila uključuje funkcionalnu vrijednost jednako kao i emocionalnu.
Sve više kupaca istražuje i kupuje vozila online, a nove platforme omogućuju korisnicima da istraže ponuđene opcije, konfiguriraju vozila i čak izvrše kupovinu bez fizičkog posjeta prodajnom salonu. Digitalne platforme omogućuju lakši pristup informacijama o financiranju vozila i omogućuju brže i praktičnije procese odobravanja leasing usluga…do neke granice - ističe Gordana Štefanek.
Panelisti i njihova rasprava na prvom afterwork eventu o digitalnoj transformaciji na tržištu rabljenih automobila ukazala je na važnosti prilagodbe i inovacije u današnjem vremenu. Digitalna transformacija mijenja svaki aspekt industrije i otvara nove mogućnosti. Stvaranje digitalne prisutnosti, razumijevanje potrošačkih preferencija i prilagodba financijskih strategija ključni su za uspjeh u trgovini rabljenim automobilima. S obzirom na brzu evoluciju ovog sektora, budućnost donosi mnoge izazove, ali i beskrajne prilike za one spremne prihvatiti promjene i inovacije. Kroz suradnju, istraživanje i otvorenost prema digitalnim trendovima, industrija rabljenih automobila u Hrvatskoj može ostati konkurentna i relevantna. Ostanite uz nas kako biste pratili razvoj ovih ključnih trendova i inovacija koje nas očekuju u svijetu rabljenih automobila.
Organizatori eventa su Motive Service i AutoBrief, partner eventa je Shopaj24, a event podržava Mobil Leasing i Valicon.
Pokretanje videa...