Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Budućnost automobilskog tržišta: "Što su otkrili panelisti na prvom afterwork eventu?"

Budućnost automobilskog tržišta: "Što su otkrili panelisti na prvom afterwork eventu?"

Prošli petak, 6. listopada, stručnjaci i ponuđači rabljenih automobila okupili su se na prvom afterwork eventu kako bi istražili ključne aspekte digitalizacije i potrošačkih preferencija u brzorastućoj industriji

Sudionici prvog afterwork eventa imali su priliku poslušati uvodnu prezentaciju koju je predstavio Matjaž Robinšak, direktor istraživanja u tvrtki Valicon gdje je glavna tema bila potrošačko ponašanje na tržištu rabljenih automobila. Njegovo straživanje ukazuje na različite obrasce ponašanja i preferencija među sudionicima različitih generacija u vezi s vožnjom i vlasništvom automobila. Dok Generacija Baby Boomer često vozi automobile i posjeduje ih u većem broju, Generacija Z rijetko koristi automobile i preferira dijeljenje. Većina sudionika planira promijeniti svoj automobil u relativno bliskoj budućnosti, s preferencijom za modele u rasponu od 5.000€ do 20.000€. Ovo istraživanje je otkrilo da su benzinski i dizelski motori i dalje dominantni, dok električni automobili čine manji udio na tržištu. S obzirom na različite uvjete i potrebe sudionika, proizvođači automobila i marketinški stručnjaci trebali bi uzeti u obzir ove različitosti kako bi bolje zadovoljili potrebe potrošača i prilagodili svoje strategije.

Nakon iznimno zanimljivog i edukativnog uvodnog istraživanja slijedila je panel diskusija u kojoj su sudjelovali relevantni stručnjaci Matija Študir, voditelj tima Shopaj24 iz 24sata, Martin Delgiusto, suosnivač i direktor Motive Service-a, Marin Vladović, suosnivač i direktor AutoBrief-a te Gordana Štefanek, direktorica prodaje Mobil Leasing-a.

Sa medijskog aspekta Matija Študir, voditelj portala Shopaj24 iz medijske kuće 24sata osvrnuo se na suvremene trendove digitalne prodaje rabljenih automobila te je istaknuo da personalizacija i iskustvo korisnika postaju sve važniji faktori u privlačenju modernih potrošača. Njegov govor pružio je uvid u potrebu za prilagodbom tržišta rabljenih automobila novim digitalnim realnostima

- Ovo je prilika za mala i srednja poduzeća da iskoriste prednosti digitalne transformacije u automobilskoj industriji, istražujući preferencije potrošača i prilagođavajući svoju ponudu. S našim portalom, želimo podržati njihov uspjeh i doprinijeti modernizaciji njihovih ponuda. Naš tim predanih stručnjaka razumije potrebe ovih poduzetnika i stvara platformu koja pruža sve potrebne informacije kako bi njihova ponuda bila u skladu s najnovijim trendovima tržišta - ističe Matija Študir.

Martin Delgiusto, suosnivač i direktor Motive Service-a, na panelu je istaknuo razmišljanja o uslugama servisiranja i održavanja rabljenih vozila u digitalnom okruženju. Delgiusto je istaknuo da transparentnost i pristupačnost igraju ključnu ulogu u pružanju izvanrednog korisničkog iskustva u ovoj fazi poslovanja

- U mnogim zemljama EU, jamstvo je postalo obvezno. Trendovi potvrđuju kako kupci traže dodatnu vrijednost prilikom kupnje vozila, posebice rabljenog. S obzirom na naše iskustvo i prisutnost u 3 europske zemlje, spremni smo odgovoriti najzahtjevnijim potrebama prodavača automobila te krajnjim kupcima pružiti dodatnu sigurnost - zaključio je Martin Delgiusto.

Marin Vladović, suosnivač i direktor AutoBrief-a, pružio je uvid u najnovije trendove koji prate automobilsku industriju. Njegova analiza naglasila je potrebu za neprestanim inovacijama kako bi se pratila brza promjena preferencija potrošača i osigurala relevantnost medija u digitalnom dobu.

- Svaka prilagodba je izazov, ali i prilika za rast i unapređenje. Mnogi neovlašteni trgovci rabljenim vozilima ulažu neizmjerni trud kako bi zadovoljili potrebe kupaca, nudeći im kvalitetna vozila i izvrsno iskustvo kupnje. Sve više trgovaca prepoznaje važnost holističkog pristupa i aktivno radi na njegovoj implementaciji, potaknuti i promjenama u okolini - navodi Marin Vladović.

Gordana Štefanek, direktorica prodaje Mobil Leasing-a osvrnula se na utjecaj digitalne transformacije u području financiranja te na dostupnost novih alata koji utječu na promjene preferencija kupaca te stvaraju nove navike.

- Kupnja i posjedovanje automobila uključuje funkcionalnu vrijednost jednako kao i emocionalnu. 
Sve više kupaca istražuje i kupuje vozila online, a nove platforme omogućuju korisnicima da istraže ponuđene opcije, konfiguriraju vozila i čak izvrše kupovinu bez fizičkog posjeta prodajnom salonu. Digitalne platforme omogućuju lakši pristup informacijama o financiranju vozila i omogućuju brže i praktičnije procese odobravanja leasing usluga…do neke granice - ističe Gordana Štefanek.

Panelisti i njihova  rasprava na prvom afterwork eventu o digitalnoj transformaciji na tržištu rabljenih automobila ukazala je na važnosti prilagodbe i inovacije u današnjem vremenu. Digitalna transformacija mijenja svaki aspekt industrije i otvara nove mogućnosti. Stvaranje digitalne prisutnosti, razumijevanje potrošačkih preferencija i prilagodba financijskih strategija ključni su za uspjeh u trgovini rabljenim automobilima. S obzirom na brzu evoluciju ovog sektora, budućnost donosi mnoge izazove, ali i beskrajne prilike za one spremne prihvatiti promjene i inovacije. Kroz suradnju, istraživanje i otvorenost prema digitalnim trendovima, industrija rabljenih automobila u Hrvatskoj može ostati konkurentna i relevantna. Ostanite uz nas kako biste pratili razvoj ovih ključnih trendova i inovacija koje nas očekuju u svijetu rabljenih automobila.

Organizatori eventa su Motive Service i AutoBrief, partner eventa je Shopaj24, a event podržava Mobil Leasing i Valicon.

Pokretanje videa...

shopaj i wespa 03:05
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Zašto je Gorski Kotar postao top destinacija za ulaganje u nekretnine?
PROMO

Zašto je Gorski Kotar postao top destinacija za ulaganje u nekretnine?

Gorski Kotar postaje sve privlačnija destinacija za investitore zbog predivne prirode, blizine gradskih centara i rastućeg interesa za ulaganje u nekretnine s velikim potencijalom
Zvijezde i prvaci u ringu – počinje HELL Boxing Kings Live Show!
PROMO

Zvijezde i prvaci u ringu – počinje HELL Boxing Kings Live Show!

Navijači, pripremite se za 1. prosinca: naš teškaš Fran Hodak u Mađarskoj se bori za 100 tisuća dolara i prestižni WBO pojas!
Novi Imunološki zavod zaposlit će više od 100 novih ljudi, interes je velik
PROMO

Novi Imunološki zavod zaposlit će više od 100 novih ljudi, interes je velik

Nakon pronalaska odgovarajućeg zemljišta, u tijeku je uspostava komunalne infrastrukture te ishođenje građevinske dozvole, a radovi bi trebali početi početkom 2025.