Borba protiv požara: Uhvatite čaroliju najdražih šumskih prizora i osvojite nagrade | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Borba protiv požara: Uhvatite čaroliju najdražih šumskih prizora i osvojite nagrade

Borba protiv požara: Uhvatite čaroliju najdražih šumskih prizora i osvojite nagrade

Ljepota šumske prirode neodvojiva je od zaštite šuma od požara. Kako bi dodatno podigli svijesti o vlastitoj odgovornosti svakog pojedinca za očuvanje prirode od razornog učinka vatre, u sklopu kampanje „Nemar je prva iskra“ Hrvatske šume ove nagrađuju najvrjednije građane.

U tijeku je već treći izazov “Marimo zajedno”, a ovoga puta poziva sudionike da podijele fotografije svojih najdražih prizora u prirodi. Čak dvanaest najposvećenijih pratitelja društvenih mreža ima priliku osvojiti nagrade poput bogatog poklon paketa ili ručka za dvoje u jednom od lovačkih domova diljem Hrvatske.

Kako sudjelovati? 

Izazov „Za šumske prizore“ , kao treći u nizu izazova u nagradnom natječaju „Marimo zajedno” poziva korisnike da, od 27. lipnja, tijekom šetnje u šumi ili prirodi uslikaju prizor koji ih je najviše oduševio i podijele ga s drugima uz opis lokacije. Nakon izvršenja izazova, potrebno je dostaviti fotografije ili videosadržaje slijedeći sve upute navedene na Facebook ili Instagram stranicama Hrvatskih šuma. 

Za ulazak u konkurenciju za osvajanje nagrada, potrebno je izvršiti sva četiri izazova i dostaviti tražene materijale. Krajnji rok za sudjelovanje u svim krugovima je 11. srpnja 2024. godine, neovisno o početku određenog kruga, a dobitnici će biti objavljeni idući dan. Sve dodatne informacije mogu se pronaći na društvenim mrežama Hrvatskih šuma.

Odazvao se i Mali Vakula! 

Ove godine, Hrvatske šume su za građane pripremile i brojne edukativne sadržaje, kao i suradnju s omiljenim influencerom Malim Vakulom. Ovaj mladi inženjer šumarstva sa svojim pratiteljima svakodnevno dijeli zanimljiv i interaktivan sadržaj vezan za meteorologiju i klimatske promjene, a nedavno je i sam zasukao rukave i pridružio se natječaju “Nemar je prva iskra”. Upozorio je kako čak 90% požara uzorkuju ljudi i njihov nemar, a najopasniji su ljetni mjeseci.

Video pogledajte ovdje

Nemar se može dogoditi svakome 

Krajnji cilj svih aktivnosti kampanje „Nemar je prva iskra: Spriječi požar prije no što nastane“ jest osvijestiti domaće i strane turiste o njihovoj ulozi u očuvanju prirode, imovine i ljudskih života od razornih učinaka vatre. Budući da je 1. lipnja službeno započela sezona visokog rizika od požara, potrebno je svaki opušak pokupiti za sobom, staklo i otpad baciti u smeće te uvijek ugasiti i zadnji plamen u blizini šume ili suhog raslinja. U slučaju vatre ili dima, važno je što prije nazvati 193 ili 112.

Osim suradnjom s građanima, Hrvatske šume o zaštiti šuma od požara brinu cijele godine. Integrirana usluga videonadzora s detekcijom dima i vatre te simulatorom širenja požara samo su neki od alata koji im pritom pomažu. Ukupno se u šumama nalazi 220 kamera raspoređenih na  110  lokacija. Svi edukativni materijali vezani za protupožarnu kampanju Nemar je prva iskra – Spriječi požar prije no što nastane mogu se pronaći na službenoj web stranici Hrvatskih šuma.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Upoznajte gastronomsku ponudu diljem Hrvatske i uštedite!
PROMO

Upoznajte gastronomsku ponudu diljem Hrvatske i uštedite!

Gastronomsko ljeto uz MealPass!

IQ agencija otkrit će Vam put do prepoznatljivog identiteta tvrtke
PROMO

IQ agencija otkrit će Vam put do prepoznatljivog identiteta tvrtke

U današnjem digitalnom dobu, procjenjuje se da prosječan korisnik interneta vidi između 4,000 i 10,000 oglasa dnevno. Kako se brend može istaknuti u takvom prenatrpanom okruženju?
Proslavite 25. rođendan A1 Hrvatska uz jedinstveni poklon
PROMO

Proslavite 25. rođendan A1 Hrvatska uz jedinstveni poklon

Danas kada se parkirate u gradu jednostavno uzmete svoj mobitel i utipkate registracijsku oznaku u SMS poruci koju pošaljete na broj zone parkinga, bez razmišljanja. Ali, jeste li znali da je A1 Hrvatska, tadašnji Vipnet, prije točno 23 godine, prvi u svijetu predstavio SMS parking?