Obavijesti

Promo sadržaj

Bipa i Melem predstavili posebnu kolekciju kozmetike za #nepobjedive žene

Bipa i Melem predstavili posebnu kolekciju kozmetike za #nepobjedive žene
9

BIPA je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive koja za cilj ima osnaživanje žena

Melem već 45 godina njeguje žene, komunicira svakodnevno s njima i razumije njihove potrebe. U Bipa Backstageu predstavljena je sinergija dvaju brendova u obliku posebne njegujuće kolekcije namijenjene ženama, simboličnog imena – Melem LOVES Women. Luksuzna, ružičasta pakiranja skrivaju bogate formulacije, posebno nježnog, ugodnog mirisa. A suradnja ima i društveno odgovoran cilj. Kupnjom svakog proizvoda iz kolekcije, Melem i Bipa podržavaju s 50 centi #nepobjedive žene. Sredstva se odvajaju u fond, a natječaj za prijavu projekata otvorit će se u studenom 2023. godine.

Melem LOVES Women kolekciju ekskluzivno potražite u svim Bipa prodavaonicama.

U Bipa Backstageu predstavljena je suradnja s Melemom, domaćim brendom kozmetike bogate, 45 godina duge tradicije njege. Rezultat je nova, posebna kolekcija, simboličnog imena Melem LOVES Women, koja donosi šest proizvoda u neodoljivo ružičastim, luksuznim pakiranjima za #nepobjedive žene. Naime, kolekcija namijenjena ženama ima i društveno odgovoran karakter jer osim što njeguje i štiti osjetljivu kožu, ujedno prikuplja od svakog prodanog proizvoda 50 centi u fond #nepobjedive. Za njih će biti otvoren natječaj krajem studenog, a moći će aplicirati sve žene čije ideje ili projekti unaprjeđuju okruženje, tj. zajednicu i živote drugih žena.

9
| Foto: BIPA

«Želimo inspirirati i ohrabriti, prvenstveno žene, ali i sve ostale, da pronađu vlastitu snagu unutar sebe – budu autentični, ne stavljaju se u okvire koje društvo nameće, postave granice tamo gdje smatraju da ih treba biti, a sruše one koje im ne služe. Prava snaga leži u autentičnosti – ako vjerujete u sebe, u svemu čega se uhvatite bit ćete #nepobjedivi.» poručuju iz Bipe.

«Ne sudi nas po boji», prepoznat je slogan Bipine kampanje od strane ženskog, Melem tima koji je prepoznao #nepobjedive vrijednosti i kreirao nježnu, romantičnu, a opet snažnu, jedinstvenu i uočljivu kolekciju koja se naslanja na komunikacijske poruke i vrijednosti koje Bipa promiče. «Melem podržava #nepobjedive žene, njihove ideje, odvažnost, snagu i spretnost, sve atribute koji se ocrtavaju i u svim našim proizvodima jer većinu Melem tima čine upravo takve, #nepobjedive žene», poručuju iz Melema.

Čarobna kolekcija simboličnog imena Melem LOVES Women dostupna je ekskluzivno u Bipa prodavaonicama, a donosi poznate Melem formulacije bogate, njegujuće teksture i neodoljivo šarmantnog, cvjetnog mirisa koji nadahnjuje ženu da neustrašivo gleda i korača kroz život. Melem LOVES Women kolekcija zato donosi one proizvode koje žene obožavaju i bez kojih ne mogu zamisliti svoje male rituale opuštanja – balzam za usne, nježni gel za tuširanje, losion za tijelo, kremu za ruke, deo roll-on, ali i bogati balzam za ciljanu njegu suhe, osjetljive kože. Razigranog, šarmantnog, cvjetnog mirisa, ova kolekcija uz to što njeguje ujedno ima i društveno odgovornu ulogu.

Od svakog prodanog Melem LOVES Women proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive. Natječaj za prijavu projekata za donaciju bit će otvoren u studenom, a preduvjet će biti da za isti aplicira žena te da donirana sredstva unaprjeđuju okruženje u kojem žive i rade #nepobjedive žene. Više informacija o inicijativi bit će priopćeno na službenim mrežnim stranicama Bipe i Melema početkom studenog.

Potražite Melem LOVES Women u svim Bipa trgovinama i pružite podršku snažnim ženama!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Zašto je Gorski Kotar postao top destinacija za ulaganje u nekretnine?
PROMO

Zašto je Gorski Kotar postao top destinacija za ulaganje u nekretnine?

Gorski Kotar postaje sve privlačnija destinacija za investitore zbog predivne prirode, blizine gradskih centara i rastućeg interesa za ulaganje u nekretnine s velikim potencijalom
Zvijezde i prvaci u ringu – počinje HELL Boxing Kings Live Show!
PROMO

Zvijezde i prvaci u ringu – počinje HELL Boxing Kings Live Show!

Navijači, pripremite se za 1. prosinca: naš teškaš Fran Hodak u Mađarskoj se bori za 100 tisuća dolara i prestižni WBO pojas!
Novi Imunološki zavod zaposlit će više od 100 novih ljudi, interes je velik
PROMO

Novi Imunološki zavod zaposlit će više od 100 novih ljudi, interes je velik

Nakon pronalaska odgovarajućeg zemljišta, u tijeku je uspostava komunalne infrastrukture te ishođenje građevinske dozvole, a radovi bi trebali početi početkom 2025.