Na Svjetski dan morskih kornjača, puštanjem oporavljene kornjače Bura u more službeno je započela ekskluzivna prodaja Biobaza kolekcije S.O.S. Save our Sea u svim prodavaonicama dm-a i dm online shopu. Od kupnje svakog proizvoda donirat će se 5 kuna lošinjskom Institutu Plavi svijet za podršku unaprjeđenja i provedbe «Jadranskog projekta dupin.
Biobaza i dm zajedno pomažu kornjačama, dupinima i kitovima u Jadranu
Biobaza, prirodna kozmetika farmaceutske kvalitete, predstavila je danas u prodavaonici dm-a u Malom Lošinju novu, ekološki osviještenu i društveno odgovornu kolekciju proizvoda namijenjenu njezi kože tijela. Inspirirana bogatim morskim svijetom u Jadranu i jedinstvenim prirodnim okruženjem, kolekcija je posvećena glavatim želvama (kornjačama), dupinima i kitovima u Jadranu. Osim bogatih prirodnih tekstura i neodoljivog mirisa gelova za tuširanje, krema za tijelo i dezodoriranje, Biobaza je S.O.S. Save our Sea kolekciju predstavila u održivoj ambalaži izrađenoj od aluminija, reciklirane plastike i FSC papira.
Cilj S.O.S. Save our Sea kolekcije je osvijestiti kupce o važnosti očuvanja dragocjenog okoliša u kojem živimo – posebice Jadranskog mora, jer onečišćenja plastičnim otpadom te zagađenje kemikalijama, uz globalne klimatske promjene, rapidno ostavljaju negativne posljedice na životinjski i biljni svijet. Povrh toga, cilj je prikupiti sredstva za potporu rada lošinjskog Instituta Plavi svijet, unaprjeđenje i provedbu dugogodišnjeg 'Jadranskog projekta dupin'. Naime, kupnjom jednog, bilo kojeg proizvoda ekskluzivno dostupnog u prodavaonicama dm-a i dm online shopu, odvaja se pet kuna za donaciju Institutu Plavi svijet.
"U filozofiji Biobaza kozmetike je priroda – od samog početka crpimo inspiraciju za naše proizvode i njegu kože iz bogatog fundusa jedinstvenih bioma koji nas okružuju – cvjetnjaka, livada, otoka, arboretuma, Jadranskog mora… Ideja stvaranja S.O.S. Save our Sea kolekcije se nametnula logično jer se nalazimo u trenutku kada treba donositi dugoročne odluke, s ciljem unapređenja kvalitete života, ali ne na uštrb prirode", izjavio je Marko Gross, predsjednik Uprave Magdis grupe.
dm se uključio u ovaj projekt te mu pružio partnersku podršku što je i istaknula Alma Antičević, područna menadžerica u dm-u: "Kada je u pitanju zaštita okoliša, ne postoje mali i veliki projekti. Svaki iskorak koji napravimo u smjeru očuvanja prirode ključan je za budućnost sviju nas. Vjerujemo da odgovorna kupnja i pažljiv odabir proizvoda u tome igraju važnu ulogu stoga smo ponosni što smo dm-ovu ponudu održivih i osviještenih proizvoda proširili linijom proizvoda Biobaza S.O.S. Save Our Sea. Svima koji žive od Jadranskog mora i svima koji u njemu uživaju projektom S.O.S. Save Our Seas želimo skrenuti pozornost na važnost njegovog očuvanja i, naravno, pružiti im priliku da podrže rad Instituta Plavi svijet".
Na Svjetski dan morskih kornjača stručnjaci Instituta Plavi svijet pustili su oporavljenu morsku kornjaču Bura u more. Time je simbolično počela prodaja ove jedinstvene kozmetičke kolekcije i prikupljanje sredstava za donaciju. Predsjednica Instituta Plavi svijet, Jelena Basta je zahvalila partnerima, Magdis grupi i dm-u te izjavila "Cilj ovogodišnje kampanje je podići svijest lokalnog stanovništva, ali i turista, o važnosti očuvanja mora kao staništa brojnih životinja kojima plastika svakodnevno ugrožava život. Institut Plavi svijet već više od dvadeset godina istražuje velike morske kralješnjake - kitove, dupine i morske kornjače. Praćenjem jedinki kroz prostor i vrijeme utvrđujemo njihovu brojnost, istražujemo način korištenja staništa te područja obitavanja, utvrđujemo glavne prijetnje opstanku pojedinih vrsta u Jadranu te predlažemo adekvatne mjere zaštite. Uz pomoć donacije planiramo unaprijediti istraživanje dupina i drugih vrsta velikih morskih kralješnjaka fokusiranjem na nova, do sada manje ili čak i neistražena područja".
Svake minute jedan kamion plastičnog otpada završi u morima i oceanima. Uklanjanje otpada iz mora postaje sve teža misija, a znamo da život na planeti ovisi upravo o oceanima. Situacija u Jadranu nije ništa bolja. Ponašajmo se odgovorno, živimo održivo i ostavimo u nasljeđe generacijama koje dolaze ono najvrjednije – netaknutu prirodu.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka