Na radionicama će djeca na zabavan i kreativan način učiti o novcu, kako ga pametno trošiti i sačuvati za bolju budućnost.
Besplatne radionice za djecu i mlade „Tko to tamo šuška“
Znate li odakle dolazi novac? Kako li je uopće nastao? Koliko vrijedi? Što sve za njega možemo kupiti? Kako znamo je li nešto jeftino ili skupo? Što to znači štedjeti? Koja je razlika između impulzivne i planirane kupnje? Treba li nam zaista sve ono što mislimo da nam treba? Kako otvoriti račun u banci?
Ovo su samo neka od pitanja na koja će djeca i mladi dobiti odgovore i na zabavan način steći osnovna i za život važna financijska znanja kroz besplatne radionice financijske pismenosti „Tko to tamo šuška?“, koje započinju u subotu, u organizaciji Allianza i Laboratorija zabave.
Zabavan i poučan program pomoći će djeci da odgovorno zakorače u dinamičan svijet novca i da shvate odgovornost u upravljanju njime.
Kako se prijaviti
Radionice će se održavati jednom mjesečno, i to subotom, tijekom cijele školske godine 2019./2020., a prva kreće već ove subote, 14. rujna u prostoru Laboratorija zabave.
Sadržaj radionica bit će prilagođen dobi polaznika, a pokrit će raspon od 6 do 18 godina, kroz četiri dobne skupine.
Teme koje očekuju djecu su:
1. Je l' pada novac s neba? – radionica o povijesti novca
2. Sakupi ih sve! – marketing i oglašavanje
3. 'Oću u čarapu, pod madrac ili...? – štednja i financijska sigurnost
4. Kaj ću si sve kupit'? – razlika između želje i potrebe
5. Nemreš niš' bez ljudi! – kako se zaposliti, pametno ulaganje u obrazovanje i stjecanje vještina...
6. Ovo niš' ne kužim, al' će mi objasniti teta na šalteru – financijski proizvodi i usluge.
7. Doniraj, daruj i dijeli sreću! – donacije, darivanje, gdje pronaći informacije o udrugama i humanitarnim akcijama...
8. Ostvari svoju ideju! – praktičan rad, provjera svega naučenog
Sudjelovanje na radionicama je besplatno, a sve što je potrebno je prijaviti dijete još danas na https://www.laboratorijzabave.hr/tko-to-tamo-suska/
Organizatori o radionici
„Educirani i informirani potrošači i klijenti zajednički su interes industrije, zemlje i svih građana. Financijski pismeni građani mogu donositi kvalitetnije odluke i bolje upravljati svojim financijama i budućnošću te stoga smatramo da je naša zadaća pomoći im da te svoje vještine i znanja kontinuirano unapređuju. A početi treba od najranije dobi te smo zato sudjelovali u pripremi ovih radionica. Želimo da djeca i mladi steknu osnovna znanja o financijama koja omogućuju da se obzirno i odgovorno služe novcem. Na primjer, da isplaniraju svoje troškove tako da im džeparac potraje cijeli mjesec, ili da novce koje dobiju od bake, tete i susjede za rođendan, spoje i kupe si baš onaj dugo željeni set kockica ili baš onu genijalnu novu igricu ili tenisice koje jako žele”, rekla je Iris Stojko, direktorica Market menadžment sektora Allianza Zagreb.
„Radionice će se odvijati u prepoznatljivom stilu Laboratorija zabave - uz red smijeha, red kratkih predavanja, malo videa, mnoštvo igara, kreative, zanimljivih priča i igranja uloga. Želja nam je da klinci svih uzrasta u sebi probude osjećaj odgovornosti i etičnosti prema novcu. Učit ćemo o povijesti novca, o svjetskim valutama, razlikama između novčanica i kovanica, vrijednosti novca, naučiti izraze iz financijskog vokabulara – one službene, ali i one iz žargona. Pričat ćemo o načinima plaćanja (gotovinom i karticom), pa i o imaginarnoj valuti Bitcoinu koji postaje sve popularniji te, naravno, o danas nezaobilaznoj kupovini putem Interneta. Nećemo zaobići ni marketing i marketinške trikove kao ni prava potrošača. Kao i uvijek kod nas, do odgovora na pitanja dolazit ćemo kroz razgovor i diskusiju, uz puno praktičnog i timskog rada, mašte i kreativnosti”, poručili su iz Laboratorija zabave.
Stoga požurite i rezervirajte još danas mjesto za svoje dijete jer će se na radionici ugodno zabaviti i steći proaktivno ona znanja koja će mu kroz odrastanje biti jako potrebna.
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva