Obavijesti

Promo sadržaj

Becutanovi 'vitezovi' i 'princeze' ispunili Ledeni park

Becutanovi 'vitezovi' i 'princeze' ispunili Ledeni park
4

Dok jedan dio roditelja posljednju subotu uoči Božića koristi za shopping u 'zadnji čas', većina zna da je to dan kada će svoje najmlađe povesti na Becutanovu već tradicionalnu čarobnu idilu i druženje uz puno smijeha, zabavnih igara i lijepih iznenađenja

Drugu godinu zaredom, Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama održalo se u Ledenom parku na zagrebačkom Tomislavcu, a kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u događanjima uživaju jednako kao i djeca.

Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine“, potvrdila je Marijana kojoj zaista nije bilo teško zaintrigirati mališane za igru i veselje. Djeca su vrlo brzo uronila u magični svijet vitezova i princeza, uživali u modeliranju balona, zabavnim i zanimljivim predstavama „Dvorac sreće“ i „Viteška bajka“, klizanju s prijateljima, roditeljima te Marijanom i Lukom koji ih je uz sve, dodatno raznježio setom prigodnih božićnih pjesama.  

Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti“, zaključio je na kraju Luka Nižetić. 

Punih 40 godina povjerenja 

Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godinu u kojoj je ovaj omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože milijuna potrošača obilježio punih 40 'ljeta' prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih vjerno i kroz prekrasnih nekoliko desetljeća prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima. 

Povjerenje, kontinuitet, dosljednost, svijest o dugoj tradiciji, ali i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu. 

Kada kažemo „miris djetinjstva“, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio tako snažnu povezanost, da ga čak neka istraživanja percepcije od strane potrošača smještaju među hrvatske, dakle domaće brendove. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kako uz dizalice topline stvoriti udoban i energetski učinkovit dom
PROMO

Kako uz dizalice topline stvoriti udoban i energetski učinkovit dom

U vremenu kada se sve više okrećemo održivim rješenjima za naše domove, dizalice topline predstavljaju savršen spoj inovacije, ekonomičnosti i brige za okoliš
Samsung Galaxy A16 serija: Nova dimenzija inovacije po pristupačnoj cijeni
PROMO

Samsung Galaxy A16 serija: Nova dimenzija inovacije po pristupačnoj cijeni

Zamislite da gledate najnoviju epizodu omiljene serije ili se upuštate u napetu mobilnu igru. Galaxy A16 sa svojim prostranim 6.7-inčnim Super AMOLED zaslonom donosi posebno iskustvo
Geotermalna energija: Veliki i nedovoljno prepoznati potencijal
PROMO

Geotermalna energija: Veliki i nedovoljno prepoznati potencijal

Ažurirani Nacionalni energetski i klimatski plan (NECP), koji je trenutno na javnom savjetovanju, razočarao je investitore u geotermalne elektrane