Dok jedan dio roditelja posljednju subotu uoči Božića koristi za shopping u 'zadnji čas', većina zna da je to dan kada će svoje najmlađe povesti na Becutanovu već tradicionalnu čarobnu idilu i druženje uz puno smijeha, zabavnih igara i lijepih iznenađenja
Becutanovi 'vitezovi' i 'princeze' ispunili Ledeni park
Drugu godinu zaredom, Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama održalo se u Ledenom parku na zagrebačkom Tomislavcu, a kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u događanjima uživaju jednako kao i djeca.
„Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine“, potvrdila je Marijana kojoj zaista nije bilo teško zaintrigirati mališane za igru i veselje. Djeca su vrlo brzo uronila u magični svijet vitezova i princeza, uživali u modeliranju balona, zabavnim i zanimljivim predstavama „Dvorac sreće“ i „Viteška bajka“, klizanju s prijateljima, roditeljima te Marijanom i Lukom koji ih je uz sve, dodatno raznježio setom prigodnih božićnih pjesama.
„Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti“, zaključio je na kraju Luka Nižetić.
Punih 40 godina povjerenja
Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godinu u kojoj je ovaj omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože milijuna potrošača obilježio punih 40 'ljeta' prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih vjerno i kroz prekrasnih nekoliko desetljeća prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima.
Povjerenje, kontinuitet, dosljednost, svijest o dugoj tradiciji, ali i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu.
Kada kažemo „miris djetinjstva“, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio tako snažnu povezanost, da ga čak neka istraživanja percepcije od strane potrošača smještaju među hrvatske, dakle domaće brendove.
Kako uz dizalice topline stvoriti udoban i energetski učinkovit dom
Samsung Galaxy A16 serija: Nova dimenzija inovacije po pristupačnoj cijeni
Geotermalna energija: Veliki i nedovoljno prepoznati potencijal