![Atauctus: Mlade snage u svijetu digitalnog marketinga](https://img.24sata.hr/YpyouvWNOcgMkxTRXT3LtPvu9xg=/414x267/smart/media/images/2024-18/thumbnail-20240430-110358.jpg)
Digitalni marketing nije samo posao, već i strast za mnoge mlade poduzetnike poput Josipa Ukalovića, osnivača agencije za digitalni marketing Atauctus
Digitalni marketing nije samo posao, već i strast za mnoge mlade poduzetnike poput Josipa Ukalovića, osnivača agencije za digitalni marketing Atauctus
U razgovoru s Josipom, otkrivamo što ga je potaknulo da zakorači u svijet digitalnog marketinga te kako planira unaprijediti svoju agenciju u izglednoj budućnosti.
"Digitalni marketing mi je oduvijek zanimljiv", počinje Josip, "povezan je s mojim obrazovanjem, a i jako je dinamičan." Ta dinamičnost, dodaje, potaknula ga je da istraži nove mogućnosti koje digitalni svijet nudi. "Čim sam ušao u svijet digitalnog marketinga, ta dinamičnost, kreativnost koja je izražena, povezivanje tradicionalnog marketinga s novim platformama - sve to me dodatno zainteresiralo."
Na pitanje o izazovima mladih poduzetnika početnika u Hrvatskoj, Josip ističe kako mladost može biti i prednost. "Mladim ljudima je možda jednostavnije započeti neki izazov jer imaju puno više vremena da, ako i pogriješe, isprave taj put." Dodaje i kako su mu olakšice koje je imao kao mladi poduzetnik pružile priliku za rast i razvoj. "Poslovni partneri su dobro prihvatili moju mladost i dali priliku kako meni tako i mom izrazito mladom timu", ističe.
Što se tiče budućnosti Atauctusa, Josip ističe ambiciozne ciljeve. "Naš glavni cilj je postati tržišni lider u segmentu digitalnog marketinga u gradu Rijeci, a kasnije i cijeloj Hrvatskoj." Ključni fokus bit će na zadržavanju i povećanju kvalitete usluga te kontinuiranoj edukaciji tima. "Naš plan je uvijek zapošljavati mlade ljude koji tek izlaze s fakulteta kako bi uvijek bili u korak s trendovima i imali svježu perspektivu", objašnjava.
Kada je riječ o uspješnim kampanjama svoje agencije i platforme Shopaj24, Josip ističe kampanju knjižare Zuzi Shop kao jedan od svojih omiljenih primjera. "Suradnja je rezultirala velikim brojem klikova, povećanom vidljivošću knjižare i prodajom te tu kampanju smatram jednom jako kvalitetnom pričom", ponosno ističe.
Što se tiče budućnosti oglašavanja, Josip naglašava važnost prilagodbe trendovima. "Virtualna stvarnost će biti izazov za nas oglašivače", ističe, dodajući kako će kvaliteta sadržaja biti ključna za pozicioniranje kompanija, a da bez obzira na umjetnu inteligenciju i sve što ona donosi, ljudska kreativnost ostaje nezamijenjiva. Suradnja s platformama poput Shopaj24 također je važna za Atauctus. "Shopaj24 smatram izuzetno dobrom platformom, ima iznimno puno opcija što je dodatno poboljšano novom nadogradnjom", kaže Josip. Ističe kako svojim klijentima uvijek vrlo rado preporuča Shopaj24 jer je s obzirom na uloženi novac povrat veći te platformu smatra iznimno korisnom za svoje klijente.
U svijetu digitalnog marketinga, mladi poduzetnici poput Josipa Ukalovića donose svježinu, energiju i inovacije. Kroz ambiciozne planove za budućnost, Atauctus se uspinje prema vrhu, pokazujući da mladost nije prepreka, već snaga koja pokreće promjene i uspjeh.
Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!