Promo sadržaj

Astronomi razvijaju potpuno novu tehniku promatranja za ublažavanje rizika od asteroida

Suradnički istraživački tim iz Kine i Ukrajine prati asteroide blizu Zemlje (NEA) putem redovitih promatranja kako bi postigao točan položaj i precizno određivanje orbite za ta nebeska tijela.
NEA su asteroidi čije su putanje u neposrednoj blizini Zemljine orbite. Mogućnost da imaju utjecaja na naš planet predstavlja ozbiljnu prijetnju, naglašavajući imperativnu potrebu za brzim naknadnim promatranjem novoidentificiranih NEA za brzu procjenu njihovih orbitalnih elemenata.

Suradnički istraživački tim iz Kine i Ukrajine prati asteroide blizu Zemlje

Međutim, promatranje objekata koji se brzo kreću s produljenim vremenima ekspozicije može rezultirati prugastim slikama, čime se znatno smanjuje točnost astronomskih mjerenja.
Koristeći ovu inovativnu tehniku, mreža teleskopa s malim otvorom blende može se učinkovito iskoristiti za značajno poboljšanje globalnog NEA nadzornog sustava za zaštitu Zemlje od potencijalnih udara asteroida, prema studiji objavljenoj nedavno u Astronomical Journalu.

Uskoro 12. „Mjesec plave ribe“ u Crikvenici! I plav i zdrav s bogatim programom