Obavijesti

Promo sadržaj

Antivalentinovo koncert u maloj dvorani Doma sportova

Antivalentinovo koncert u maloj dvorani Doma sportova
1

Uskoro nam stiže vjerojatno jedan od najomraženijih praznika modernog doba, Valentinovo. Ako ste alergični na klasična rješenja za Valentinovo, Stari lisac ima pravu stvar za vas

Uskoro nam stiže vjerojatno jedan od najomraženijih praznika modernog doba, Valentinovo. Ako ste alergični na klasična rješenja za Valentinovo, Stari lisac ima pravu stvar za vas! Antivalentinovo #3 koncert koji će se održati u subotu, 10. veljače 2018. u maloj dvorani Doma sportova. Ovoga puta će uz začetnike i rezidente Antivalentinova, LET3, nastupiti još dva super-headlinera, TBF i Edo Maajka te još jedan bend u ulozi posebnih gostiju, Demolition Group. Bit će ovo do sada najžešća kombinacija bendova na Antivalentinovu, koja nam garantira još jednu nezaboravnu antiljubavnu feštu koju jednostavno ne smijete propustiti. 
 
Za sve lukavce Stari lisac pripremio je posebnu pogodnost kupnje ulaznica po lukavoj cijeni. Svi koji su već registrani ili koji će se tek registrirati u Životnu školu Starog lisca na www.zivotnaskola.hr, na svoju email adresu dobit će promocijski kod Starog lisca koji mogu iskoristiti za kupnju ulaznica. Ova ponuda je limitirana, zato požurite!
 
Također, ne propustite i zagrijavanje za koncert koje će se održati već ovaj četvrtak 1.2. u Swanky Monkey Gardenu, dok će u petak 2.2. u Hard Placeu svojim DJ-evskim umijećem ekipu zagrijati LET 3 DISCO (Mrle i Prlja). Atmosferu će dodatno zapaliti Stari lisac i njegove lije koje će dijeliti nagrade.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
INA ponovno nagrađuje vjernost: tu je nova prilika za osvajanje sjajnih nagrada!
PROMO

INA ponovno nagrađuje vjernost: tu je nova prilika za osvajanje sjajnih nagrada!

Četvrti put ove godine INA nagrađuje svoje vjerne kupce. Nagradna igra „INA Loyalty provuci, nagrade izvuci“ počela je 15. listopada i traje do 5. prosinca