Obavijesti

Promo sadržaj

AI revolucija koja transformira način na koji živimo, radimo i komuniciramo.

AI revolucija koja transformira način na koji živimo, radimo i komuniciramo.
4

U lipnju na prvom live #MARKETING panelu, koji donosi 24sata, razgovarali smo o umjetnoj inteligenciji i o tome kako će oblikovati našu budućnost.

Umjetna inteligencija, ili AI, predstavlja vrhunac ljudskog inženjeringa, gdje računalni sustavi simuliraju ljudsku inteligenciju kako bi obavljali zadatke koji zahtijevaju razumijevanje, učenje i zaključivanje. No, AI je više od puke simulacije ljudske misli - to je revolucija koja transformira način na koji živimo, radimo i komuniciramo. 

Temelji se na različitim konceptima i tehnikama, uključujući strojno i duboko učenje, koristeći algoritme i neuronske mreže kako bi omogućila strojevima analizu, obradu i prepoznavanje podataka te brzo donošenje odluka. Zbog toga ima mnoge praktične primjene u različitim industrijama. Na primjer, u zdravstvu se koristi za dijagnozu bolesti i praćenje zdravstvenih podataka, u transportu omogućava samostalnu navigaciju i sigurnu vožnju, u financijama se primjenjuje za analizu rizika, trgovinu i upravljanje portfeljem, dok u marketingu služi za personalizaciju marketinških kampanja i analizu potrošačkih preferencija. Sve više se širi i integrira u različite aspekte poslovanja i našeg svakodnevnog života. 

Na #MARKETING live panelu koje smo organizirali u lipnju, okupili smo stručnjake iz hrvatskih kompanija koji su započele ovu revoluciju na ovim prostorima:  

Hajdi Ćenan, suosnivačica AI startupa AIRT, Nataša Mitrović, suosnivačica i direktorica agencije Why Not, Dženan Lojo, direktor TIS Grupe i Ivan Biliškov, osnivač softverske tvrtke Codeasy. 

Poveli su nas kroz uzbudljivi svijet umjetne inteligencije, pojasnivši njezine temeljne koncepte kroz  fascinantne primjene i uspješne projekte koje njihove kompanije stvaraju. Između ostalog pričali smo o primjeni AI u agrokulturi, razvoju aplikacije koja prepoznaje neurorazvojna odstupanja kod beba, marketinškoj kampanji koja je kreirana pomoću alata baziranim na AI-ju, o proizvodu za detekciju podvodnih objekata uz pomoć drona, ali i o brojnim izazovima, uključujući pitanja privatnosti podataka, etike AI-a te sigurnosne rizike. 

Spremite se za duboko uranjanje u AI i otkrijte kako će ova tehnološka čarolija oblikovati svijet oko nas. 

Pogledajte panel! 

Moderatorica: Hajdi Ćenan 

Kako se sama opisuje, Hajdi Ćenan je non-tech osoba u tech svijetu, ljubiteljica putovanja i vina, pobornica cjeloživotnog učenja i benefita koji dolaze kroz jednakost.  

Dio svoje karijere bavila se marketingom, bila je izvršna direktorica marketinga i direktorica turističkog izdavaštva u Hanza Mediji i izvršna direktorica DRAP-a, najnagrađivanije digitalne marketinške/tehnološke/inovacijske agencije u Hrvatskoj.  

Trenutno je suosnivačica AI startupa AIRT koji omogućava tvrtkama da jednostavno i brzo primijene i koriste moć umjetne inteligencije, da analiziraju i predvide ponašanje svojih krajnjih korisnika, čak i ako nemaju internu AI ekspertizu. Ujedno je i predsjednica CRO STARTUP udruge. Česta govornica i panelistica na temu umjetne inteligencije i startup scene, bila je imenovana među 100 najutjecajnijih poslovnih žena u Hrvatskoj, nominirana za Veuve Clicquot Business Woman Award te navedena među 100 najvažnijih STEM poduzetnika u Hrvatskoj.  

Panelisti: 

Dženan Lojo trenutačno obnaša funkcije direktora TIS Grupe sa sjedištem u Zagrebu, direktora britanske tvrtke Bluebird IT Solutions  te prokurista tvrtke TIS u Mariboru, a u dva je mandata obnašao i funkciju potpredsjednika CISexa-a. Lojo se TIS Grupi priključio netom nakon što je diplomirao na FER-u. Tijekom 20 godina karijere u TIS-u Dženan se od pozicije pripravnika strelovito probijao kroz različite uloge i odjele.  

TIS Grupa pod njegovim vodstvom ostvaruje značajne poslovne uspjehe koji uključuju suradnje s najvećim globalnim i domaćim bankama te drugim ključnim financijskim institucijama, ponovno širenje grupacije na brojna europska tržišta, jačanje suradnje s međunarodnom startup i fintech zajednicom te iskorak core poslovanja prema razvoju i implementaciji najsuvremenijih AI rješenja. 

Lojo u je slobodno vrijeme, između ostaloga, strastveni ronilac koji istražuje morske dubine širom svijeta. 

Nataša Mitrović je suosnivačica i direktorica marketinške agencije Why not, koja posluje na tržištima Bosne i Hercegovine, Srbije i Švicarske. 

Osnovne studije marketinških i medijskih komunikacija završila je u Beču i Ženevi, a magistrirala “Marketinške i korporativne komunikacije” u Madridu. 

Osnivačica je i glavna urednica portala ZdraviJa te prvi certificirani health coach u BiH, a diplomu je stekla na Institutu za integrirani nutricionizam u New Yorku. 

Nataša izdvaja kao najvažniji trenutak u njenoj karijeri partnerstvo s marketing guruom gospodinom Mišom Lukićem. U 2018. godini osnovali su agenciju Why Not i ističu se zamijećenim kreativnim kampanjama i uvjerenjem kako oglašavanje  ponovno može postati snažan pokretač pozitivnih promjena u društvu. 

U njihovom pristupu je nepokolebljivo izazivanje običnog i konvencionalnog. Why Not je način razmišljanja, mentalitet koji prihvaća razlike, pomičući granice kreativnosti i pretvarajući sumnje u prilike, istovremeno izazivajući osmjehe na licima i ljubav u srcima ljudi. 

Vođeni tim uvjerenjima, za klijenta u Srbiji osmislili su prvu kampanju u regiji koja koristi programe umjetne inteligencije. 

Ivan Biliškov,  direktor je splitske softverske razvojne tvrtke Codeasy, osnivač AI startupa Necogi te doktorand na splitskom FESB-u iz područja umjetne inteligencije i računalnog vida. 

Codeasy klijentima nudi širok spektar usluga koje pokrivaju sve faze razvoja softvera, od ideje, implementacije do skaliranja, optimizacije i održavanja. Trenutni fokus ima i integraciju umjetne inteligencije u sve projekte svojih klijenata koji žele transformirati svoje poslovanje. 

Uglavnom imaju strane klijente diljem svijeta, dok im je jedini hrvatski klijent HNK Hajduk. 

U nizu zanimljivih projekata, ističe se "Voice of Norway" inovativna platforma za norveški turizam. Tijekom pandemije su razvijali platforme za britansko i američko zdravstvo, a rade i za telekomunikacije, turizam i druge industrije.  

Pored toga, Ivan je osnovao i startup Necogi te razvija i vlastiti AI proizvod, za detekciju podvodnih objekata, metodom daljinskog istraživanja (remote sensinga), uz pomoć drona. 

Necogi koristi naprednu tehnologiju računalnog vida i neuronsku mrežu za otkrivanje objekata, praćenje podvodnih biljaka i migraciju životinja. Projektni algoritmi i softver omogućuju brzo pokrivanje velikih područja te organizaciju i vizualnu inspekciju podataka. 

24sata donosi #MARKETING panele, koji se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija te digitalnim trendovima.

Pregledajte i ostale videe na #MARKETING Specijalu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Aktualna građevna regulativa –  Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
PROMO

Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada

Zagreb, 20. veljače 2025. u dvorani Obrtničke komore Zagreb, Ilica 49/II
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!
MODA IZ SINJA

Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!

Katine torbice doista odskaču u moru ponuđenih po izlozima trgovačkih centara, svaka je autentična, eko friendly i ručno rađena. A te ruke koje ih izrađuju su ruke njezine mame, gospođe Sanke, 61-godišnje frajerice