Ove je sezone adidas Originals odlučio posegnuti u svoj arhiv kako bi (ponovno) predstavio kolekciju 2000 Running. Ona obuhvaća reinterpretacije pojedinačnih, legendarnih trkačkih tenisica ovog tisućljeća i udahnjuje im novi izgled, beskompromisno kombinirajući prošlost i sadašnjost.
adidas Originals posegnuo u svoj arhiv za potrebe kolekcije 2000 Running
Tri posebne siluete – nastale u prošlosti, ali prilagođene sadašnjosti – dio su probrane selekcije. Prvi su primjerak iz kolekcije najnovije tenisice Ozmillen, inspirirane legendarnim tenisicama Ozweego i jedinstvenom bezvremenskom estetikom 2000-ih s metalik premazom i mrežastim gornjištem, u dvije kombinacije boja, unaprijeđene modernim jastučićima Adiplus s pomoću kojih se prošlost uspješno pretvara u budućnost. Slijede tenisice Response CL kojima odajemo počast eksperimentalnom dijelu našeg arhiva, a koje odlikuju prozračni mrežasti dijelovi, sintetički elementi, dvije jednostavne kombinacije boja te međupotplat s jastučićem EVA. Kolekciju upotpunjuju tenisice adiStar Cushion, jedne od najprepoznatljivijih tenisica 2000-ih. Te tenisice, koje izgledaju jednako futuristički danas kao što su izgledale nekad, obilježava prozračno mrežasto gornjište, reflektirajući detalji, metalik elementi i jastučići Adiprene.
Predstavljanje kolekcije popratit će kampanja pod nazivom „Dvije tisuća priča” u kojoj će kreativci ključni za sadašnjost ili prošlost u parovima ispričati bezvremensku priču o mjestu koje adidas zauzima u našoj kulturi. Kampanju će zaključiti dinamični vizualni razgovor između britanskog fotografa Ewana Spencera, koji se proslavio u kasnim 1990-ima i ranim 2000-ima, i vizualne umjetnice Sophie Jones, koji će zajedničkim snagama ovjekovječiti modele različitih generacija. Rezultat: Dvije ere. Dva fotografa. Dvije generacije. Jedna kampanja.
Od 22. siječnja kolekcija 2000 Running postat će dostupna na stranicama adidas.com te u adidasovim i drugim odabranim trgovinama.
O brandu adidas Originals
Na krilima bogatog sportskog naslijeđa adidasa, jednog od najvećih svjetskih brandova te dizajnera i proizvođača sportske obuće i odjeće, 2001. godine pokrenut je lifestyle brand adidas Originals. adidas Originals služi se adidasovim arhivom kao polazišnom točkom za daljnji razvoj ostavštine branda, stavljajući naglasak na inovaciju proizvoda i promatranje kreativnosti i hrabrosti sportaša na terenima i u arenama kroz prizmu suvremene mladenačke kulture. Sa svojim prepoznatljivim logotipom trolista, prvi put upotrijebljenim 1972. godine, i uz podršku osoba koje oblikuju i definiraju kreativnu kulturu danas, adidas Originals i dalje je predvodnik među brandovima sportske odjeće za ulicu.
olekcija adidas Originals 2000 Running je dostupna na buzzsneakers.hr i u Buzz trgovinama.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru