Obavijesti

Promo sadržaj

Addiko banka i Mastercard predstavljaju funkcije za bolju kontrolu kartičnih transakcija

Addiko banka i Mastercard predstavljaju funkcije za bolju kontrolu kartičnih transakcija

Addiko banka i Mastercard dogovorili su strateško partnerstvo s ciljem poboljšanja digitalnog korisničkog iskustva za korisnike kartica.

Kao odgovor na zahtjeve za većom transparentnošću transakcija, Ethoca, Mastercardovo inovativno rješenje, omogućit će klijentima Addiko banke detaljniji pregled njihovih kupovina i ostalih transakcija. Uvođenjem ove nove kartične usluge u mobilnu i internetsku aplikaciju, Addiko banka pruža korisnicima Mastercard kartica više informacija o transakcijama: naziv trgovca, logotip ili grafički prikaz trgovca te lokaciju kupovine. Detaljniji podaci koje imaju na raspolaganju pomoći će im da brzo i pouzdano utvrde koje su kupovine legitimne. Nedavno Mastercardovo istraživanje [1] je pokazalo da čak 77 posto korisnika ima poteškoća kod identificiranja svojih transakcija u digitalnom bankarstvu, što često izaziva zabrinutost, zbunjenost i osjećaj bespomoćnosti.

Cilj suradnje između Addiko banke i Mastercarda je upravo ublažavanje tih nesigurnosti. „Ponosni smo što smo prva banka u Hrvatskoj koja uvodi ovo Mastercardovo inovativno rješenje za transparentni prikaz transakcija. Osiguravši našim klijentima dodatne informacije o kartičnim transakcijama, nastojimo unaprijediti korisničko iskustvo digitalnog bankarstva, smanjiti osjećaj nesigurnosti i ponovo pokazati našu posvećenost pružanju naprednih modernih usluga”, izjavila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima Addiko banke. Logotipovi ili grafički prikazi trgovaca u Addikovoj mobilnoj i internetskoj aplikaciji služe kao jasne vizualne oznake, pomažući korisnicima kartica da brzo uoče i provjere svoje učinjene kupovine.

„Mi u Mastercardu se vodimo time da korisnici kartica žele brza, jednostavna i sigurna rješenja. U skladu s time razvijamo inovativna rješenja za pomoć u ostvarivanju sigurnije digitalne ekonomije te pružamo podršku trgovcima i financijskim institucijama. Naše rješenje Ethoca je posebno značajno u današnjem kontekstu sve veće popularnosti online i mobilnog bankarstva. Transparentnost koju pružamo korisnicima donosi još veću kontrolu nad njihovim transakcijama“, rekla je Gea Kariž, generalna direktorica Mastercard Hrvatske. S obzirom da digitalno bankarstvo postaje primarni kanal za 60 posto korisnika kartica koji ga koriste više od jednom tjedno, ovo partnerstvo ima za cilj bolje i sigurnije korisničko iskustvo, manji broj zahtjeva za povratom te čvršću suradnju između korisnika kartica, trgovaca i banke.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Intervju s Alenom Đurasom: Moje iskustvo s apnejom i CPAP aparatom
PROMO

Intervju s Alenom Đurasom: Moje iskustvo s apnejom i CPAP aparatom

Povodom obilježavanja Svjetskog dana spavanja, razgovarali smo s Alenom Đurasom o njegovom iskustvu života s apnejom i važnosti CPAP aparata u liječenju ovog stanja te kroničnog umora.
Zelena budućnost: Iskoristite subvencije za obnovljive izvore energije i električne punionice u 2025.
PROMO

Zelena budućnost: Iskoristite subvencije za obnovljive izvore energije i električne punionice u 2025.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost najavio je ambiciozne programe sufinanciranja za 2025. godinu, ukupne vrijednosti 128 milijuna eura, s ciljem poticanja zelene tranzicije
Izlječenje biljnim preparatima - bez operacije
PROMO

Izlječenje biljnim preparatima - bez operacije

Svjedoči gospođa Milka K.-Hercegovac Dijagnoza: Refluks želuca