Obavijesti

Promo sadržaj

1 sjajna ideja, 8 gradova i 50.000 ljudi koji danas malo bolje stoje!

1 sjajna ideja, 8 gradova i 50.000 ljudi koji danas malo bolje stoje!
5

Zasluženo osvojen SoMo Borac u kategoriji digitalni OOH

Opsjednutost ekranima, sati sjedenja i mobitel koji ne ispuštamo iz ruku, ta pošast modernog doba, promijenila je naše navike, način na koji provodimo slobodno vrijeme, ali i puno više od toga. Bole nas mišići za koje nismo ni znali da ih imamo, a neispravno držanje više nije problem samo dječje dobi nego i odraslih ljudi. 

Podaci govore da sve više ljudi razvija bolove u leđima i iskrivljenju kralježnicu kao posljedicu neprestanog skrolanja. Barem ne dok su tu interaktivni ekrani koji nas danas još ne mogu lupnuti po leđima, ali nas mogu upozoriti da ispravimo kralježnicu i to vrlo efikasno i rade. 

U sjajnoj interaktivnoj kampanji Croatia Poliklinike „Ne pazim dok ne opazim“  nastaloj u suradnji agencije Bruketa&Žinić&Grey, tvrtke Go2Digital i Millenium promocije, slučajni prolaznici u Zagrebu, Splitu, Zadru, Rijeci, Puli, Osijeku, Varaždinu i Koprivnici imali su priliku provjeriti svoju posturu. A za razliku od uobičajenih nagrada, ovdje su pobjedili oni najgori! Ovisno o procjeni interaktivnih Body Scan ekrana osvojili su popuste ili besplatne preglede kralježnice u Croatia Poliklinici. 

“Zdravstveni problemi koji nastaju kao posljedica loše posture su mnogobrojni te mogu biti vrlo neugodni i ometati svakodnevne aktivnosti. Upravo je zato prevencija toliko važna, a 50.000 pregleda koji su ostvareni u sklopu kampanje svakako je korak prema boljem zdravlju”, ističe Maja Tucaković, direktorica marketinga iz Croatia poliklinike.

“Ideja koja doslovno mijenja stav ljudi osvojila je nagradu, a mi smo ponosni što smo uspjeli potaknuti tisuće ljudi da razmisle o svom držanju i zdravlju” – izjavila je Roberta Kranjec, direktorica projekta Bruketa&Žinić&Grey.

Na kampanju su ponosni i iz agencije Millenium promocija: “Kada imate priliku raditi na kampanji koja zaista utječe na to kako će biti držanje prolaznika, na ideji koja mijenja ne samo stav već i samopouzdanje, morate osjetiti zadovoljstvo i ponos. Somo nagrada nas još više potiče da dignemo glavu gore i okrenemo se zdravim navikama“, rekla je medijska direktorica Ana Šimić.

“Ova kampanja ne bi bila moguća bez pametne, interaktivne tehnologije i jedinstvenog iskustva koje pružaju digitalni vanjski ekrani, a svakom kampanjom probijamo granice kreativnosti”, naglašava Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital, a mi vas podsjećamo da podignete pogled i opazite na vrijeme treba li vašem držanju malo stručne potpore.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
PROMO

Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.

Ove nagrade potvrđuju kontinuiranu kvalitetu i tradiciju Mljekare Livno, koja već gotovo 140 godina proizvodi sireve koji osvajaju nepca diljem svijeta
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
PROMO

Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama

Državna geodetska uprava (DGU) provodi kapitalni projekt u području zemljišne administracije – Višegodišnji program katastarskih izmjera građevinskih područja, u sklopu kojeg će se od 2021. do 2030. godine izmjeriti 600.000 hektara građevinskih zemljišta diljem Hrvatske
Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke
PROMO

Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke

Zahvaljujući prirodnim lijekovima moguće je preokrenuti tijek zloćudnih bolesti