Željeznice su ne sutra, nego jučer, trebali zamijeniti i modernizirati u cijeloj Hrvatskoj! Buše tunel Učku za još jedan cestovni trak, umjesto da spoje Istru sa Hrvatskom željezničkim putem, oni buše još jedan tunel za aute. A željeznica svakog dana ne propada, propala je ona odavno, nego se raspada!
Dk
Deaktivirani korisnik
11.12.2023.
Odustani
Pa treba i Učka i željeznica i treća traka od Zagreba do Ploča, od Zagreba do Pule. I još par mostova u Zagrebu, i još jedan Krčki most, možda i Creski a buraze
ru dalo bi se tu svašta ali .......
Prikaži još ↓
ping-pong
11.12.2023.
Odustani
Burazeru ti od 45-te ne možeš vlakom iz Istre u ostatak Hrvatske! Da bi išao u Zagreb moraš prvo u Ljubljanu, pa onda u Zagreb. Ti ako želiš izbjeći Sloveniju,
ići ćeš vlakom do Lupoglava, a onda ćeš se ukrcati u autobus za Rijeku, zatim ćeš se u Rijeci ukrcati u vlak i krenuti za Zagreb. A kupiti ćeš kartu Pula-Zagreb direktna! Nema željeznice koja spaja Istru sa ostatkom Hrvatske.
Prikaži još ↓
PV
Pero Vetrenjača
11.12.2023.
Odustani
Ma sve je kriva Austro-Ugarska koja nije osigurala doživotno održavanje i modernizaciju a znali su dobro da sami nismo sposobni.
tl
tlmo
11.12.2023.
Odustani
30 godina se nije ulagalo u željezničku infrastrukturu. Sve je trulo i propalo. Sad je prekasno, teret i putnici su prešli na cestovni promet, a u HŽ došli uhlj
ebi. Jednostavno rečeno, gotovo je ...
Prikaži još ↓
PV
Pero Vetrenjača
11.12.2023.
Odustani
Kad već nemamo vlakove kao ostatak evrope bolje da se i to ukine. Uhljebi bi se razbježali, rampe ne bi smetale cestovnom prometu i ne bi se sramotili pred stra
ncima.
Prikaži još ↓
tl
tlmo
11.12.2023.
Odustani
Tvoj ideja u stvari i nije toliko loša ... ili imaš željeznicu kak treba (kolko-tolko) il ju ukini ...
ping-pong
11.12.2023.
Odustani
Npr. Istra svake godine od turizma uprihodi puste milijarde eura. Sve te godine mogla se bušiti tunel učka za željeznički promet, mogli su za te pare podzemni,
nadzemni, prozemni, nebozemni... vlakovi voziti, 200km/h, 1000km/h, 10000km/h...ali ne, bušit ćemo tunel za još jednu cestu. Zašto bi tunel imao dva traka, jedan trak, bušit ćemo drugi tunel za drugi trak, druge godine će bušiti tunel za pješake. Istrijani će vlakom ići preko Crne Gore u Zagreb. Vlakom do Lupoglava, pa u autobus do Rijeke, pa vlakom od Rijeke do Pelješkog mosta, pa autobusom preko Pelješkog, pa od Pelješkog do Dubrovnika i Podgorica, presjedaš u Podgorici i hvataš vlak za Sarajevo, presjedaš u Sarajevu i hvataš vlak za Osijek, zadnje predsjedanje je u Osijeku, od tamo ideš direktno za Zagreb. Kreneš u Zagreb vlakom mlad u Zagrebu iz vlaka izađeš sa hodalicom.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.12.2023.
Odustani
Pa slažem se ja s tobom care, trebo sam iz Matulja jednom prilikom za Zagreb hitno... uglavnom vlak se spušto dole negdje u pm pa se vraćo gore 9 do 12 sati pro
cjenjeno vrijeme dolaska....
Prikaži još ↓
ping-pong
11.12.2023.
Odustani
Vidiš sva godišnja doba prije dolaska na odredište. Sramota!
be yourself
12.12.2023.
Odustani
Bez veze je to raditi zbog 3 studenta a Pula nije luka da treba cargo prijevoz. To može napisati samo komentator na 24 sata.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .