Kako manipulira izjavama .Ili ne zna što je koncesija ili se pravi bedast. Pa na temelju čega su francuzi dobili koncesiju druže ?. A pametni Pausovi i ini kaj niste pokrenuli inicijativi da nećete koncesionara nego ćete sami financirati Y i tunel ? Imali ga bi za 20 g.
ka
kaius
25.9.2024.
Odustani
već smo financirali tunel,pa kada je prošlo određeno vrijeme(godine) kada smo trebali besplatno koristit vlada je dala francuzima.,.i opet da sami financiramo ,
,zašto sve druge autoceste,mostove nisu lokalci financirali nego država
Prikaži još ↓
zn
znašme
25.9.2024.
Odustani
Ma koji tunel ste sami financirali ?Na tvoje neznanje financirala ga je cijela Yuga. I od prvog dana se je naplaćivao. A vidim da ne znaš što je koncesija . E p
a vidiš kad prođe vrijeme koncesije i Y i tunel će ostati u vlasništvu RH pa onda raspisujte peticije. A dotle ne slušajte političare koji si sakupljaju glasove na svakom koraku.
Prikaži još ↓
ka
kaius
25.9.2024.
Odustani
nije istina,nego istra i rijeka,nije cijela juga,sjećam sa kako su po selima,mjestima i po kućama išli za to.ne lažii kada su dali u koncesiju već se tražilo da
se ne plaća jer je već bio plaćen.
Prikaži još ↓
zn
znašme
25.9.2024.
Odustani
Pročitaj , sve imaš na netu.Dvije trečine financirala je SR Hrvatska i Federacija a trečinu cijela Istra i zamisli gradovi Rijeka , Opatija i Mali Lošinj dijelo
m samodoprinosom a dijelom zajmom A gradnju su izvodili zagrebačka Hidroelektra i splitski Konstruktor.1981 . Otvorio ga je predsjednik predsjedništva drug Vidoje Žarković. E sada tko laže ?i ne slušaj sve što pričaju političari.
Prikaži još ↓
ka
kaius
25.9.2024.
Odustani
i dalje ostaje da je nakon xx godina trebao bit besplatan ali opet popu...li .dali francuzu da uzima pare i mi dalje plaćamo ..što se tiče koncesije sam napisao
iznad,zašto nisu i pelješki dali u koncesiju da netko drugi radi nego samo u istri ,a ministar kaže da se tunel ne plaća,,jer je u sklopu autoceste tako nekako.ja znam da se plaća i ne malo u odnosu na auotoceste po euro kilometar.sa pola para ideš ri-zg..još bolje,meni je pola cijene do zg preko slovenije nego preko hr i to da ne idem cijelo vrijeme autocestom
Prikaži još ↓
ka
kaius
25.9.2024.
Odustani
financirala sr hr,znači već su stanovnici istre dali preko republike, pa zajam za koji su manjina tražili povrat opet privatno dali za tunel..za doprinos važi i
sto 2x dali ali i dalje plaćaju
Prikaži još ↓
zn
znašme
25.9.2024.
Odustani
Da teško je shvatiti ako nešto ne želiš razumjeti. Stalno te mući samodoprinos. Pa jel ti poznato da su ljudi po otocima samo doprinosima gradili cijele infrast
rukture ( vodovode , telefoniju , kanalizaciju , struju) . I što sad . Trebali bi sve to trošiti badava ? I Srbi i Makedonci i Crnogorci i Bosanci su odvojili za tunel a 80 % nikad neće ga koristiti. I šta sad?Za zajam su vam vraćali lovu uz 6% kamata. Još nisam siguran da kužiš što je koncesija. Spominješ Pelješki most. Da nije Eu dala 85 % bespovratne love ( 350 milja eura ) i most bi dali u koncesiju.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .