Daj ne laprdaj, profesorice. Djeca su danas katastrofa, naravno da ima i izuzetaka, samo što je problem što su prije ona lošija djeca bila u manjini, dok su danas u manjini većinom ona normalna. Imam par poznanika koji rade u školama, djeca ih zovu imenom, poštovanje i odgoj 0 bodova.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.12.2018.
Odustani
Drugo doba drugi problem, ali sasvim dobro je žena napisala. Samo zato jer je jedan pubertetlija problematičan ne znači da ga treba izolirat ili kažnjavat batin
ama. Tako samo stvaraš još goru osobu (pogledaj začarani krug kažnjavanja u Americi i zašto su im zatvori krcati). Najveći problem je što se profesori drže starih pedagoških mjera iz 70ih / 80ih što jednostavno nije primjenjivo za današnje doba. I ono ključno ali ključno je što govori ženi, autoritet i poštovanje se zaslužuje ne zahtijeva, ako je profesor "preslab" da bi odgojio djecu (pubertetlije koje po prirodi se bore protiv autoriteta) kako može radit svoj posao? I škole se zovu obrazovno ODGOJNE ustanove s razlogom. Još jedna stvar, za "poslušnost", nije ni čudo da djeca ne slušaju nikoga kada ih odgajaju da budu ovce, a nisu glupi da osjete da nemaju ništa od toga da budu ovce. Primjer na ovo: Jedan od mojih najdražih profesora koji je znao prenijet znanje nas je učio da mislimo svojom glavom, da se pobunimo ako smatramo da nešto ne valja, ne sam oda kimamo glavom, bubamo napamet i budemo poslušne male ovčice"
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.12.2018.
Odustani
Ali slažem se da su djeca katastrofa danas, ali je neodgovorno svu odgovornost prenijet na roditelje. Uzmi u obzir da se danas kod nas radi za crkavicu, kako će
roditelj odgajat dijete kada mora cijeli dan radit kao konj, a škola se ni ne trudi odgajat nego očekuje da sve odradi roditelj. Koja je svrha škole onda, jer znanje koje se tamo uči je loše u najmanju ruku, većinom i beskorisno.
Prikaži još ↓
Pluton 09
17.12.2018.
Odustani
Ako gađanje kredom nije nasilje nek je netko od susjeda gađa kredom svaki put kad je vidi pa da vidimo kad bi to prijavila.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.12.2018.
Odustani
U jednu ruku je, ali ne možeš gledat na svaku situaciju crno-bijelo. oko ovog slučaja konkretno ima jaku puno nepoznanica. Kakav je inače profesor, kakvi su uče
nici na ostalim satima, kako se ponašaju individualno kako u grupi. Znanost proučavanja ponašanja je komplicirana (s oproštenjem) "kuč_ka".
Prikaži još ↓
An
Anonimus6666
17.12.2018.
Odustani
@bezobrazni, pravi problem je da je doticna "profesorica" zapravo suradnik pedagog koji nikada nije radio u nastavi, tako da joj argumentacija dobrim dijelom pa
da u vodu narucito dio oko toga da li je gadjanje kredom nasilje ili nije. Naravno da je svaki slucaj specifican, ali pravi problem je zakonski okvir koji je tako poslozen da profesori i skole nemaju nikakvih pedagoskih mjera koje mogu poduzeti (mjere postoje, ali na zalost razne inspekcije ponistavaju 95% mjera koje izreknu skole).
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.12.2018.
Odustani
Da si pročitao tekst bi vidio da je dotična itekako radila u školama. Ali ako zanemarimo taj dio tvog komentara, u pravu si da. Školstvo po zakonskom okviru nam
je totalno "dno bačve". (Za osnovne iskreno ne znam sad više), ali od srednje pa do fakulteta sigurno. Bila je jedna kolegica na mom faksu koja je (ne pitaj me kako, teško čudo ako mene pitaš) prošla 2 godine bez da je skriptu otvorila (ne figurativno, doslovno). ženska nije naučila jednu jedinu stvar na tom fakultetu a prolazi dalje. Dok se oni koji pokušavaju odradit sve korektno još i kažnjavaju jer ne stignu sve odradit. Projekt za projektom i samo bubanje skripti napamet. Bilo je nešto tipa napravi projekt i nauči napamet skriptu od 30 stranica koja je po natuknicama krcata pojmovima. i sad to puta 5 u roku od mjesec i pol, a za svak i projekt ti treba minimum 2 tjedan posla. Sve je to izvedivo da:1. nemaš društveni život, 2. ne radiš (a popriličan broj studenta rade neki posao na pol radnog vremena) 3. ne spavaš. I na kraju sve te muke, od iscrpljenosti jednostavno nemaš pojma što si radio i zašto, pa sve zaboraviš. Znanje nije stečeno, vrijeme i novac potrošen... Čemu... Diplomi? (I da svjestan sam da Srednja škola ima drugačiji problem)
Prikaži još ↓
An
Anonimus6666
17.12.2018.
Odustani
Ja sam procitao cijeli clanak i nigdje nisam rekao da nije radila u skolama, nego da nije radila kao profesor nego kao suradnik pedagog sto je potpuno razlicito
od profesora.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .