na koji način i koji je povod bio za uznemiravanje i vrijeđanje? jel mu bila ljubavnica pa ga ostavila ili šta?
fe
_feniks_
01.12.2014.
Odustani
Klikni na kraju članka na Zadarski.hr i sve ćeš saznati
nn
nopliz, nopliz
01.12.2014.
Odustani
de napiši da ne tražim ili link
fe
_feniks_
01.12.2014.
Odustani
http://www.zadarski.hr/teme/clanak/id/2247/ekskluzivno-prva-presuda-u-hrvatskoj-za-mobing-u-skoli---profesorica-fizike-jelena-lenkic-pilko-ravnatelj-pastar-me-i
zvrijedao-pred-46-nastavnika-rekao-mi-je-da-neznam-brojati-do-pet
Prikaži još ↓
nn
nopliz, nopliz
01.12.2014.
Odustani
sasvim opravdana presuda..ali evosad kad smo već kod fizike, mislim da bi profesori trebali biti malo blaži kad je fizika, kemija, matematika u pitanju, to baš
i nije potrebno previše u životu, a najviše iz tih predmeta ruše, ne znam što je ona od tih učenika u poljoprivrednoj školi očekivala pa je 30% rušila, nisu svi nikole tesle pa da im ide fizika ...
Prikaži još ↓
fe
_feniks_
01.12.2014.
Odustani
Od nikoga se ne traži da bude Tesla, ali se za 2 uvijek može naučiti.
nn
nopliz, nopliz
01.12.2014.
Odustani
da barem ima za dva, nego za dva moraš riješiti iz testa za 5, dovoljno je za dva da naučiš rješavati zadatke iz osnovnih formula, a ne izvoditi formule tijekom
zadatka pa onda primjeniti na zadatak, tako da mislim da previše traže, fizika, kemija, matematika nisu predmeti koje možeš naučiti, to ili jednostavno ide ili ne ide, nije to književnost, povijest, geografija, da možeš naučiti ...
Prikaži još ↓
fe
_feniks_
01.12.2014.
Odustani
Upravo suprotno. Književnost, povijest, geografiju možeš sjest i naučiti. Ali kod matematike, fizike i kemije- neke stvari možeš naučiti (kao i ove predmete), a
onda to naučeno primjenjivati u rješavanju zadataka, vježbati logičko zaključivanje. Problem nastaje kada se ne vježba, kada se gradivo nagomilava. Gubi se nit, gubi se poveznica i najednom se nađeš ispred hrpe brojeva i ne znaš što bi s njima. Kada se radi kontinuirano i kada se osnovno znanje samo nadograđuje i matematika i fizika i kemija idu prilično bezbolno. Npr. geometrija u matematici. Kada dobro svladaš trokut ostala geometrijska tijela shvaćaš bez problema jer je trokut polaznica za svako to tijelo.
Prikaži još ↓
fe
_feniks_
01.12.2014.
Odustani
Ali u tim predmetima se ne radi samo o vježbanju i radu. Također je bitno da li je nastavnik, profesor sposoban prenijeti znanje i zna li prepoznati gdje koji u
čenik "zapinje". Ne shvaćaju svi učenici na isti način i istom brzinom. Ali je kontinuirani rad veoma bitan. Ali učenici ne rade, uče pred sam ispit, zadaće prepisuju u školi od drugih i eto problema.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .