Julie Burnstein održat će predavanje o funkcioniranju kreativnosti dok će kreativni direktor George Prest govoriti kako su digitalni mediji promijenili međuljudsku komunikaciju.
Producentica Julie Burstein na Danima komunikacija
Organizacijski odbor Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. svibnja 2014., predstavlja dva nova vrhunska predavača - Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcionira kreativnost te utjecaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik.
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljica i producentica koja u posljednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorica je bestsellera „Spark: How Creativity Works'“ kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. stoljeća, te objašnjava kako pronaći umjetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Burstein je i priznata predavačica na TED konferencijama - jednom od najpoznatijih skupova poslovnih konferencija u svijetu, gdje govori o kreativnosti i kreativnim pristupima. Njezino najpoznatije TED predavanje „4 Lessons in Creativity“ broji više od milijun pregleda. Burstein je voditeljica programa pod nazivom "Spark Talks" u Metropolitan muzeju u New Yorku te producentica radijskih sadržaja za Carnegie Hall i njujoršku filharmoniju. Na Danima komunikacija govorit će o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima. Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj sudionika na temu nesigurnosti i njezinog utjecaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i poticaj koju kreativnosti daju neizvjesnost, misteriji i sumnje uz istodobnu odsutnost činjenica i razloga.
George Prest je potpredsjednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovito sudjeluje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na razini globalne R/GA agencijske mreže George je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove poput Rexone, Impulsea, Skipa i Sunsilka. Na Danima komunikacija održat će predavanje "Više humanosti - novi marketinški pristup" u kojem će govoriti o tome kako su digitalni mediji promijenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.
Cijene kotizacija za sudionike Dana komunikacija
Rana (Early Bird prijava) otvorena je do 1. travnja. Cijena kotizacije tada iznosi 1.199kn, a s popustom za članove HURA-e, HUOJ-a, IAB-a i klijente agencija HURA-e 999 kn. Iza 1.travnja cijena iznosi 1.799kn, a za članove HURA, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 1.499 kn. Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA, HUOJ, IAB, klijente agencija HURA-e 499 kn. Studentska kotizacija iznosi 199kn. Za timove/grupe koji posjećuju Dane komunikacija predviđeni su posebni paketi 5+2 gratis kotizacije i 10+5 gratis kotizacija.
Sudionicima festivala Maistra nudi posebne cijene smještaja u svojim hotelima koji će doprinijeti sveukupnom iskustvu festivala.
Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.
FOTO Pogledajte luksuzni BMW iz Zagreba! Ima kino i 'masira' vas. Prodaje se za 155.000 eura
FOTO Borba s kilogramima nije zaobišla ni slavne: U godinu je dana Zuhra skinuo čak 30 kila
FOTO Politički rat zvijezda: Evo koji slavni podupiru Kamalu Harris, a koji Donalda Trumpa