I koje je riješenje osim da se za tu djecu orrganizra nastava po posebnom programu u najbližoj školi. To nemaju nigdje na svijetu riješeno na taj način. Jedino organizacijom nastave u posebnoj ustanovi internatskog tipa bi se moglo nešto napraviti ali za to treba promjenii zakon o školstvu a i pitanje je dali bi roditelji pristali na to.
empatija
26.6.2024.
Odustani
nisam stručnjak, ali mislim, da također, ovisno o potrebama raspoređuju djecu.Potrebe su različite, stručnjaci specifični, ne može svaka škola pokrivati sve ra
zličitosti
Prikaži još ↓
vi
vinja
26.6.2024.
Odustani
Upravo tako. Nije isto imati problem autizma, sljepoće, gluhoće, mentalne retardacije ili poremećaja ponašanja. Za svaki problem postoje stručnjaci ( ne znam da
li ih danas ima dovoljno ) i dakako metode rada - rehabilitacije. A uključivanje u redovne razrede moguće je kad djeca s problemima imaju svog asistenta, koji im pomaže u svemu onome što sami ne mogu. I točno je da bi internatski tip smještaja bio najbolji dok dijete ne stekne određene vještine koje će mu omogućiti lakše uključivanje u okolinu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .