Obraćam vam se jer stvarno nemam drugog izbora. Iznervirana odgovorima - "Ne znamo, nemamo još uvijek tu informaciju", nemoćna pred bankarskim silama
Prijeti nam ovrha i u debelom smo minusu. Što da radimo?
Molim vas da mi pomognete.Naime... nikako mi nije jasno da se niti jedan od vlasnika blokiranih (isto tako i zaštićenih) tekućih računa u Hrvatskim bankama nije zapitao - što se događa s mjesečnim naknadama za vođenje blokiranih (isto tako i zaštićenih) računa? I da nitko o tome nije riječ progovorio?
Vlasnica sam tekućeg računa (ustvari, suprug jest, ja imam punomoć) u OTP banci koji je blokiran početkom prošle godine i po svemu sudeći, bit će blokiran još godinama. Muž radi, ali plaća je mala, ovrha velika a stvarnost surova.
Na moj upit plaća li se naknada za vođenje računa za račune pod blokadom - svaka službenica ima svoju verziju, ali sve se slažu u jednom - pretpostavljaju da se naknada plaća za tekući račun, no za zaštićeni ne, ali ne postoji nikakva mogućnost da mi tu naknadu platimo jer je račun pod ovrhom i sve što na njega sjedne ide ovrsi.
Na naš upit možemo li na neki način direktno banci platit naknadu za taj i taj tekući račun bez da položimo novce na isti, da platimo sa nekakvim pozivom na broj koji se veže direktno uz tekući - odgovor je opet kratko i jasno: ne. Kako oni u banci nemaju uvid u to kolika jest ovrha, rekli smo im da će ovrha na računu biti još godinama i zamolili ih da nam izađu u susret i omoguće plaćanje tih naknada na neki način. Voditeljica je na to rekla da (citiram): "otvorim štedni račun u drugoj banci i na njega polažem mjesečno desetak kuna i neće bit problema jednom kad se ovrha isplati".
Isto tako nam je rečeno da je sad stanje tekućeg na nuli, a da će se stvarno stanje duga prema banci (?) vidjeti tek nakon što ovrhe više ne bude. Zar je to moguće? Kako je to moguće? U banci kažu da im sustav nije prilagođen tome (?) i da mi stvarno ne mogu pomoći jer nemaju informaciju o tome kako će se te naknade obračunavati.
Što da mi sad radimo?
Kad se jednom napokon oslobodimo okova ovrhe, čeka nas ponovo tko zna koliki dug, ali ovaj put prema prema banci (a mi želimo plaćati naknadu, samo želimo da nam to omoguće) , a onda smo opet debelo u minusu. I tome, izgleda, nema kraja...
Anonimna sam jer je do sada svaki naš mail koji bi uputili na korisničku službu OTP banke došao do naše poslovnice i uredno bi se službenice "zahvalile" mom mužu na tome idući put kad bi došao po plaću, pa eto...