Naravno bio je tehnicki kvar kao u 70% slucajeva ali,da se otkrije krivac to bi bilo kobno za aviokompaniju,ljude koji su pregledali avion i ostalih koji su zakazali....Tako da je najlakse okrivit mrtvu osobu npr pilota kopilota ili cak stavit terorizam u 1plan...pola toga sto se plasira u javnost nedrzi vodu!!!
Dk
Deaktivirani korisnik
21.5.2016.
Odustani
istina.... mrtav čovjek se ne može braniti ..... ista stvar sa onim german wingsom taj avion je održavala lufthansa to je bila cijela frka u croatiji airlines
jer taj avion je jedno vrijeme letio za lufthansu a croatija održava lufthansine avione međutim u to vrijeme kad je taj avion bio na zadnjem servisu je letio za german wings i taj je održavan u lufthansa technik u sofiji ili shannonu zamisli koja bi to antireklama bila za lufthansu da se ispostavilo da je tehnički kvar ... najlakše okrivit pilota koji više nije živ
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .