Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Ne razumijem tko je naredio da s tako malim brodom i jos pokvarenim prelaze Atlantik.
M1
Atlantik se prelazi i sa manjim brodovima. Brod je ili bio ispravan (seaworthy), ili krivnja za isplovljavanje leži na zapovjedniku broda.
no
Mille@treba vidit pozicije 1-2 dana prije potonuca kao i 12 prethodnih sati. Odvjetnici od Bourbonovog 'Weather Departmenta' mogu dobiti dokumentaciju i obrazlo Prikaži još ↓
M1
Nosugar.....dobrog zapovjednika nitko ne može natjerati na isplovi sa brodom koji nije seaworthy, ima dovoljno zaliha goriva, maziva, hrane, vode etc. ili da ne Prikaži još ↓
no
A reci ti meni mille_1, koliki je, po tvojim kriterijima i saznanjima, procenat kako ti kazes 'dobrih zapovjednika', pilota, lijecnika, sudaca i svih relevantni Prikaži još ↓
no
Mile1@Uzgred...ma brod mu je bio seaworthy 100%, nema tu dvojbi(dokumentirano survey statementima i photosima sa datumima), zato je i kasnio iz Las Palmasa da b Prikaži još ↓
M1
Nosugar....kad je o dvojbama riječ pgrešno si informisan. Bourbonova praksa sa tjednim tel pozivima nije nimalo čudna i neobična.
M1
Nosugar.....drži se područja koje poznaješ. Nikakav “procenat” ne oslobađa krivnje zapovijednika za ono što mu je na prvom mjestu bila dužnost i obveza napravit Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .