Ne razumijem tko je naredio da s tako malim brodom i jos pokvarenim prelaze Atlantik.
M1
Mille_1
29.3.2020.
Odustani
Atlantik se prelazi i sa manjim brodovima. Brod je ili bio ispravan (seaworthy), ili krivnja za isplovljavanje leži na zapovjedniku broda.
no
nottonightjosephine
29.3.2020.
Odustani
Mille@treba vidit pozicije 1-2 dana prije potonuca kao i 12 prethodnih sati. Odvjetnici od Bourbonovog 'Weather Departmenta' mogu dobiti dokumentaciju i obrazlo
zenje rute.
Isto tako, 'Bourbon' ce morati prezentirati 'Passage Plan' putovanja,
usaglasen i dogovoren sa kapetanom, a sto je danas obligatorno i redovita praksa.
Gotovo svi obi podatci su dostupni i iz drugih izvora.
Sumnjam da je Miskic prethodno imao iskustvo i utakmica u nogama za ovakav crossing i presjecanje hurican patha. Cini mi se da su se popravci u Las Palmasu oduzili i da su iz Las Palmasa isplovili u zadnji cas.
Prudentno je bilo cekati na sigurnoj udaljenosti od huricana i/ili ici juzno od njega a ne nikako presjecati(+ ako ti stane makina, gotovo je).
Isto tako, moguce je i da su ga 'stakori' iz Bourbona forsirali da ide napred kako bi na vrijeme brod stigao na ugovoreni posao(koji je, opet, bio uvjetovan pravovremenim dolaskom...). Na drugu stranu, nevjerovatno mi je da su iz "Bourbona" insistirali na crossingu
znajuci da remorker cekaju valovi preko 10 metara?! (Za ovakve stvari konsultiraju se i eksperti koje ovakve firme obicno imaju na "pausalu", a i osiguranja su tu sigurno upletena).
Stoji i to da ni mnogo iskusniji kapetani od Miskica se nebi suprotstavili niti odbili 'sugestije i sugeriranja'.
Tesko moguce ali, opet, ne bih se nicemu cudio.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
29.3.2020.
Odustani
Nosugar.....dobrog zapovjednika nitko ne može natjerati na isplovi sa brodom koji nije seaworthy, ima dovoljno zaliha goriva, maziva, hrane, vode etc. ili da ne
izbjegavaju hurrricane. Usaglašavanje (detaljno) plana putovanja sa kompanijom nije obligatorno sa pravne strane a često ni pravilo u praksi, pogotovo za manje brodove. Sa Bourbonovom praksom nisam upoznat.
Prikaži još ↓
no
nottonightjosephine
29.3.2020.
Odustani
A reci ti meni mille_1, koliki je, po tvojim kriterijima i saznanjima, procenat kako ti kazes 'dobrih zapovjednika', pilota, lijecnika, sudaca i svih relevantni
h inih zanimanja? U konkretnom slucaju, od 100 zapovijednika, znajuci za vremenske prilike, koliko ce ih odbiti nalog da proslijede?
Bas me zanima tvoja procjena?
Prikaži još ↓
no
nottonightjosephine
29.3.2020.
Odustani
Mile1@Uzgred...ma brod mu je bio seaworthy 100%, nema tu dvojbi(dokumentirano survey statementima i photosima sa datumima), zato je i kasnio iz Las Palmasa da b
i popravili ono sto su morali popravit...a
Bourbonova praksa bila je, kako si mogao zakljuciti, izmedju ostalog, da se cuju telefonski sa kapetanima svaki dan pa i weekendom ako treba.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
30.3.2020.
Odustani
Nosugar....kad je o dvojbama riječ pgrešno si informisan. Bourbonova praksa sa tjednim tel pozivima nije nimalo čudna i neobična.
M1
Mille_1
30.3.2020.
Odustani
Nosugar.....drži se područja koje poznaješ. Nikakav “procenat” ne oslobađa krivnje zapovijednika za ono što mu je na prvom mjestu bila dužnost i obveza napravit
i, a to je ovim redom: sigurnost posade, broda i tereta.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .