Osim drastično izmijenjenog vanjskog i unutrašnjeg dizajna Astra donosi i mnogo nove tehnologije. Motori će kao kod svih novih Opela biti preuzeti iz Stellantisovog portfelja, a po prvi put će se nuditi i plug-in hibrid
Premijera: Nova generacija Astre je nešto sasvim drugačije
Opel je danas predstavio novu, šestu generaciju jednog od svojih najprodavanijih modela u povijesti. Ovo je ujedno i prav generacija Astre od kada je Opel prešao u vlasništvo grupe PSA (danas Stellantis). Nova Astra se zbog toga osjetno razlikuje od modela kojeg zamjenjuje. Donosi brojne nove tehnologije, a po prvi put je elektrificirana, kao plug-in hibrid.
Dizajn Astre je potpuno promijenjen, a prednjim dijelom dominira takozvani Opel Visor, upečatljiva maska koju smo do sada vidjeli na Mokki i na obnovljenom Crosslandu. Dizajn Astre pomalo slijedi Corsin i mnogo je agresivniji i jednostavniji nego na dosadašnjem modelu.
Nova Astra u duljinu praktično nije rasla, dok je u širinu narasla za pet centimetara i sada mjeri respektabilnih 186 centimetara. Prostora u unutrašnjosti ima osjetno više, što zbog povećane širine, a što zbog 13 mm većeg međuosovinskog razmaka. Obujam prtljažnika od 422 litre je zaista raskošan za auto ove klase.
Najveći napredak je napravljen u unutrašnjosti. Analogni instrumenti odlaze u povijest, a na njihovom mjestu se nalazi digitalni zaslon kojeg Opel naziva Pure Panel. Dodirni zaslon i zaslon s instrumentima su spojeni u jednu cjelinu što izgleda zaista atraktivno i futuristički. Unatoč očitoj digitalizaciji Astra je zadržala i dosta klasičnih tipki, primjerice one za upravljanje klima uređajem što jasno poboljšava ergonomiju.
Astra donosi i neke apsolutne inovacije u kompaktnu klasu. Ovo je prvi auto koji u klasi nudi Intelli-Lux LED Pixel svjetla koja dolaze izravno iz Insignije i potpuno su prilagodljiva zahvaljujući čak 168 LED elemenata.
U Astri će se od sada osim benzinskih i dizelskih motora nuditi i plug-in hibridni pogon. Dosadašnji Opelovi motori koji su se ugrađivali u Astru s novom generacijom odlaze u povijest, a auto preuzima jako dobro poznate francuske agregate koji se ugrađuju u gotovo sve modele Citroëna, Peugeota i u većinu Opelovih modela. Benzinci i dizelaši su snage 110 do 130 KS, a plug-in hibridne verzije imat će do 225 KS ističu u Opelu bez navođenja dodatnih detalja.
Vozna svojstva Astre bi, prema navodima iz Opela trebala biti “Autobahnproof”, a upravljanje automobilom staloženo i dinamično u isto vrijeme. S obzirom na dosadašnja iskustva s novom Corsom i Mokkom sigurni smo da će auto biti zaista dobar u vožnji.
Nova Astra u prodaju stiže tijekom jeseni kada kreću narudžbe. Prvi primjerci se u salonima očekuju početkom sljedeće godine. Cijene se za sada ne znaju.