Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

pupoljak
Osnovano povjerenstvo!? To je znak da ništa od toga, jer što god se hoće smutiti osniva se posebno povjerensto. A što se tiče semafora i rampe, te da su obaviješteni svi strojovođe....... kaj sa tim, kaj bu strojovođa iza svakog ćoška gledal jel netko ide?? I kako da se to nemre popraviti, Bogu hvala imate 10 puta više uposlenika, nego što treba ili eto, produženi vikend pa se nemre!? Mogli ste bar postaviti čovjeka, pa neka maše zastavicama k'o u doba Marije Terezije...... i sigurno ne bi ljudi stradali.
pupoljak
Kranjac - a kaj misliš da je strojovođa malo skrenul, ha?? zasigurno ne bi došlo do nesreće, jel' da??
Hećim
Proceduralno, Kranjac je u pravu, stvarno, osim željezničkog osoblja upetljanog u slučaj samo dragi Bog zna istinu. Realno, i rabadžija sa busom je malo ''umoče Prikaži još ↓
pupoljak
Gle, ni u kojem kontekstu, niti dobio nalog, niti nije dobio nalog.....bla, bla...... ne možeš stavljati strojovođu pod sumnju, te da je on možda kriv. Točka!! Prikaži još ↓
pupoljak
Hećim - gle, u ovom slučaju, bar prema dostupnim informacijama, jedini krivci za nesreću su ljudi koji se brinu o signalizaciji i koji istu nisu osposobili za p Prikaži još ↓
pupoljak
Kranjac - uvijek, baš uvijek željeznički promet ima prednost nad cestovnim i ako je zatajila pružna signalizacija na prijelazima ona se mora popraviti ili ljuds Prikaži još ↓
pupoljak
Da i ?? Pa nije istina sve ono što na plotu piše......... a novinarima baš nešto posebno ne vjerujem, jer je danas tako, sutra ovako........ i uvijek se nađe pe Prikaži još ↓
pupoljak
hehe........ Kranjac, onda mora da si........ ma zna se, jer samo vi tako "štitite" kolege, naravno, slušajući nadređene da se njima kaj ne dogodi. A apro po sp Prikaži još ↓
bp
Kranjac, sve super i pravilno objašnjavaš, bez dodatnog uvijanja, ali ja bih se već umorio da sam na tvom mjestu. Kad bi takvi bili na čelu kojekakvih povjerens Prikaži još ↓
Hećim
A jeste se vas dvoje zagrabili, a fakti su samo oni dobiveni od novinara. Istina je negdje u zraku, Kranjac tocno govori i sumnjam da ima ista protiv ijednog st Prikaži još ↓
c1
"Tijekom vožnje kontrolira instrumente na komandnom stolu u upravljačnici te telefonom ili radiovezom kontaktira s prometnikom. Održava propisanu voznu brzinu i Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .