Osnovano povjerenstvo!? To je znak da ništa od toga, jer što god se hoće smutiti osniva se posebno povjerensto. A što se tiče semafora i rampe, te da su obaviješteni svi strojovođe....... kaj sa tim, kaj bu strojovođa iza svakog ćoška gledal jel netko ide?? I kako da se to nemre popraviti, Bogu hvala imate 10 puta više uposlenika, nego što treba ili eto, produženi vikend pa se nemre!? Mogli ste bar postaviti čovjeka, pa neka maše zastavicama k'o u doba Marije Terezije...... i sigurno ne bi ljudi stradali.
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
Kranjac - a kaj misliš da je strojovođa malo skrenul, ha?? zasigurno ne bi došlo do nesreće, jel' da??
Hećim
04.8.2013.
Odustani
Proceduralno, Kranjac je u pravu, stvarno, osim željezničkog osoblja upetljanog u slučaj samo dragi Bog zna istinu. Realno, i rabadžija sa busom je malo ''umoče
n'', jer prugu mrtvo hladno, cestovno vozilo smije i može proći samo podvožnjakom ili nadvožnjakom ......
Prikaži još ↓
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
Gle, ni u kojem kontekstu, niti dobio nalog, niti nije dobio nalog.....bla, bla...... ne možeš stavljati strojovođu pod sumnju, te da je on možda kriv. Točka!!
Jedino je strojovođa odgovoran kada ne poštuje prometnu signalizaciju i propisanu brzinu i to je to.
Prikaži još ↓
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
Hećim - gle, u ovom slučaju, bar prema dostupnim informacijama, jedini krivci za nesreću su ljudi koji se brinu o signalizaciji i koji istu nisu osposobili za p
rometovanje. Strojovođa nema kaj razmišljati o ne ispravnoj signalizaciji, kao, pa rečeno ti je da u tom i tom selu ne radi rampa......... ma daj!!
Prikaži još ↓
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
Kranjac - uvijek, baš uvijek željeznički promet ima prednost nad cestovnim i ako je zatajila pružna signalizacija na prijelazima ona se mora popraviti ili ljuds
tvom osigurati siguran prijelaz, strojovođa se nema kaj ustavljat i razgledat. Zar je to tako teško??
Prikaži još ↓
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
Da i ?? Pa nije istina sve ono što na plotu piše......... a novinarima baš nešto posebno ne vjerujem, jer je danas tako, sutra ovako........ i uvijek se nađe pe
dro za visit, nekad po nalogu, nekad iz ne znanja, nekad iz pristranosti........ U svakom slučaju se nečija velika guzica štiti, jer se boje da ih ne zadesi tunel i šaht od neki dan, pa udri po strojovođi.
Prikaži još ↓
pupoljak
04.8.2013.
Odustani
hehe........ Kranjac, onda mora da si........ ma zna se, jer samo vi tako "štitite" kolege, naravno, slušajući nadređene da se njima kaj ne dogodi. A apro po sp
reme, imam i ja potkovu, sss u Mariboru za ŽG Ljubljana.
Prikaži još ↓
bp
brbljavi prdež
04.8.2013.
Odustani
Kranjac, sve super i pravilno objašnjavaš, bez dodatnog uvijanja, ali ja bih se već umorio da sam na tvom mjestu. Kad bi takvi bili na čelu kojekakvih povjerens
tava na HŽ-u i općenito, puno brže i efektnije bi se rješavali problemi i izvanredni događaji. Od mene +.
Prikaži još ↓
Hećim
04.8.2013.
Odustani
A jeste se vas dvoje zagrabili, a fakti su samo oni dobiveni od novinara. Istina je negdje u zraku, Kranjac tocno govori i sumnjam da ima ista protiv ijednog st
rojovodje. No cinjenica je da nas ima svakakvih. i ovdje u cjeloj prici nesto skripi. Moguca je pogreska na signalizaciji, mozda ima i neki elemenat lakocemo, ali ispred prelaza sa Andrijinim krizem se treba uvjeriti ide li vlak. Trenutno neznam dali ga taj prijelaz ima, a s obzirom na nacin rada signalizacije trebao bi.....
Prikaži još ↓
c1
cinculator_1
04.8.2013.
Odustani
"Tijekom vožnje kontrolira instrumente na komandnom stolu u upravljačnici te telefonom ili radiovezom kontaktira s prometnikom. Održava propisanu voznu brzinu i
prema knjižici voznoga reda prati vozno vrijeme. Motri signalne znakove uz prugu i obavlja radnje koje oni signaliziraju: smanjuje brzinu, koči, zaustavlja vlak, ubrzava vožnju. "
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .