Evo stvarnosti, o državnom trošku uživaju i američki i tadašnji JNA obavještajci. Ne zna se tu tko koga naravno i usput špijunira, ali glavno je da se uživa. Svi su znali sve i svi su se nadmudrivali, a sirotinja je čekala u redu za prašak i benzin. Sreća je jedino u tome da je Amer dobro pročitao kakvu Jugoslaviju želi sačuvati JNA i sa kime ispod stola srpski oficiri šuruju i vuku za nos ostale Jugose, a usput se i dobro "zabavio" sa njihovim kćerima.
sl
slomigreed
06.7.2019.
Odustani
za to vrime su iracka i iranska dica uzivala u blagodatima americke sotonske politicke kuhinje,
desert :nagazne mine.
,pljuc,pljuc
Iračko-iranski rat je trajao
od 1980. do 1988. godine.
Prikaži još ↓
crazy mind
02.8.2020.
Odustani
nas darkec@ je zabil da je amerika podrzavala OPSTANAK juge. tek kada se je miloseviceva politika pokazala "neucinkovita" ameri su "okrenuli curak" i priznali r
ealnost
Prikaži još ↓
da
darko122
02.8.2020.
Odustani
crazy mind, godina je prošla, već sam zaboravio ovaj komentar. Ameri su podržavali Jugu, ali ne i socijalizam jer u EU i NATO-u nema ni jedne socijalističke
zemlje, No Sloba se toga nije želio odreći (lažno) jer je trebao JNA i Jugose da bi sačuvao stanje od 1918. godine, a demokracija kakva da je ne trpi laži.
Prikaži još ↓
crazy mind
03.8.2020.
Odustani
bolil je amere ku za socijalizam, kapitalizam, fasizam itd. njihovi interesi daleko nadilaze drustvena uredenja drzava. pogledaj koga sve podrzavaju u svijetu.
oni su milosevicu postavili samo jedan uvjet "nesmije biti puno civilnih zrtava". tek kada su vidjeli da slobek to ne postuje a takoder da su bivse republike ozbiljno zapele ameri su promjenili plocu
Prikaži još ↓
da
darko122
03.8.2020.
Odustani
crazy mind, da u pravu si, ali drugi igrač EU socijalizam nije želio u svojoj asocijaciji.Svi misle da Rusi nisu igrali igru, jesu, samo ne tada oni na vlasti,
nego oporba njihova.Da je uspio puč u Rusiji, Srbija i JNA dobili bi krila,na našim prostorima i Križni put i 300 000 pobijenih, bila bi smješna brojka, vjeruj, znam iz prve ruke, kamen na kamenu govorili su od Hrvata neće ostati.
Prikaži još ↓
crazy mind
03.8.2020.
Odustani
darko@ kako sam bio ukljucen u cjelu "pricu" od samog pocetka ne moras mi pricati. biloje i medu nama onih koji nisu vjerovali da cemo uspjeti (netreba ih cak n
i optuzivati) bilo je tada stvarno upitno. cak su postojali planovi za izvlacenje drzavnog vrha prema sloveniji ako sve propadne jer su Pleso jos drzali jugovojnici. to da su svjetski mocnici igrali svatko svoju igru iz svoji razloga svakako si u pravu. malo je njih bilo koji su u samom pocetku vjerovali da cemouspjeti pogotovo uz americki stav o potrebi da se sacuva jugoslavija
Prikaži još ↓
da
darko122
03.8.2020.
Odustani
crazy mind, naravno da su neki sumnjali, a neki lukavo opstruirali, a neki otišli van pa tko pobjedi eto nijh sa pričom i dokumentima kako su ih pomagali borili
se 300-1000km od bojišnice. Zato me jako zaboljelo, ono sa ploćom u Jasenovcu i Okučanima, iako nisam HOS-ovac, jer znam da su prvi krenuli braniti RH, kada ni države ni vojske skoro pa nije bilo i dali nam prostora da sve to stvorimo.
Prikaži još ↓
crazy mind
03.8.2020.
Odustani
istina, mozemo reci da su oni bili jedna od prvih "ozbiljni" postrojbi (uz Lucko, Garbinove Tigrove, "mercepovce" i jos par) koji su se ozbiljno primili posla.
Smatral sam u pocetku da pretjeruju sa "mjerenjem kukuruza" (zbog negativnih reakcija u svijetu) ali kada su im vec dozvolili tada da nose HOS-ove oznake stvarno nije u redu da se to danas zabranjuje. Previse ljudi je poginulo pod tim znakom da bi se danas po tome pljuvalo. Kada se sjetim samo fotografija poginulih (tada, u pocetku "price") koje su visile na subistu Starcevicevog doma muka mi je
Prikaži još ↓
da
darko122
03.8.2020.
Odustani
crazy mind slažem se, no tako je na početku svih ratova, a kasnije se uvodi red , kad napišeš pravilo službe, stegovnik itd. Oni koji nisu vidjeli razbacane di
jelove tijela svojih suboraca i nisu branili svoju domovinu, a mogli su, ne trebaju ništa više samo odati počast tim mrtvim dušama koje su za nas, njega i našu i njegovu djecu poginuli sa tim grbom i tim znakom za dom i domovinu i nikakve veze sa 2. svjetskim ratom nemaju. Iskreno protiv sam svih zločina bilo kada, ali i Partizanskih.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .