Obavijesti

Ljubimci

Komentari 2

Poznati poručuju:'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'

Poznati poručuju:'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'
1

Cilj kampanje 'Obitelj na more, a pas na ulicu?' je osvješćivanje javnosti o problemu napuštanja životinja te apeliranja na udomljavanje životinja umjesto njihove kupnje

Udruga Prijatelji životinja, u suradnji s Gradskim uredom za poljoprivredu i šumarstvo grada Zagreba, i ove godine nastavlja kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'

Osvješćivanje javnosti

Cilj kampanje je osvješćivanja javnosti o problemu napuštanja životinja te apeliranja na udomljavanje napuštenih životinja umjesto njihove kupnje.

Svakog ljeta, uoči odlaska na godišnje odmore, povećava se broj napuštenih životinja koje lutaju ulicama, izložene ranjavanju i smrti od automobila, gladi i žeđi te iživljavanju pojedinaca.

Budite odgovorni vlasnici

 Građani koji izbacuju dotadašnjega člana obitelji na ulicu krše zakon, pokazuju neodgovornost i nedostatak empatije prema bespomoćnoj životinji te prebacuju odgovornost za zbrinjavanje životinje suosjećajnim građanima i pretrpanim skloništima za napuštene životinje.

Na potrebu odgovorne brige o životinjama kao članovima obitelji u ovogodišnjoj kampanji 'Obitelj na more, a pas na ulicu?' upozorava zabavan i duhovit glumačko-voditeljski par Igor Mešin i Rene Bitorajac, koji s jumbo plakata poručuje: 'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!'

Ne napuštajte životinje

Plakati će biti postavljeni tijekom ljetnih mjeseci u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima te jasnom porukom pozivati građane da ne napuštaju životinje.

Prilikom snimanja Igor Mešin izjavio je: 'Nema opravdanja za napuštanje životinja. Uvijek se može naći čuvanje, a i psima godi more.', dok je Rene Bitorajac dodao: 'Tko može napustiti životinju, ne može biti dobar niti prema ljudima.'

Manekeni iz Dumovca

Prekrasni psi s plakata su štenci Barnie, Bernie, Bornie, Rona, Bara i Virga, dok su na snimanju sudjelovali i odrasli psi Vuki i Kety.

 To su samo neke od brojnih napuštenih životinja smještenih u Skloništu za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu.

 Ova kampanja, osim pozitivne i vedre poruke koju šalje, svake godine poziva i na udomljavanje napuštenih životinja s plakata i ostalih smještenih u skloništima diljem Hrvatske.

Kazna za napuštanje 15 000 kuna

Iako je napuštanje životinja kažnjivo novčanim iznosom do 15.000 kuna, u Hrvatskoj su i dalje tijekom cijele godine prisutni velik broj napuštenih životinja i nedostatak skloništa za napuštene životinje s politikom neubijanja, a nedostaju i programi edukacije i udomljavanja.

Za projekt 'Ekipa na broju!' fotografije je snimio Goran Katić u studiju udruge Omnibus, stilist je Boris Banović, vizažistica je Nives Spajić, a dizajn plakata izradila je Maja Zaklan.

Pozivamo vas da udomite psa ili mačku!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti
CRNE, PLAVE, SIVE...

Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti

Iako boju očiju prvenstveno određuje količina i raspodjela pigmenta melanina, od davnina se boju očiju povezuje i s osobnošću. Otkrijte što vaše oči govore o vama...
Tamia Šeme iz Supertalenta' za 24sata: Zbog boje kože su me u konstantno pratili zaštitari...
TEŠKA PRIČA MLADE UMJETNICE

Tamia Šeme iz Supertalenta' za 24sata: Zbog boje kože su me u konstantno pratili zaštitari...

Akrobatkinja iz Slovenije izborila se za izniman zlatni gumb ‘Supertalenta’ plesom na svili, a trenira i na šipki
Iskoristite Crni petak! Božićne darove kupite čak 40% jeftinije
SUPER SAVJETI

Iskoristite Crni petak! Božićne darove kupite čak 40% jeftinije

Kad sam sve kupljeno zbrojila i analizirala, uštedjela sam 40 posto ukupnog budžeta na kupnju darova, a to je i više nego uspješan šoping, zadovoljna je naša modna i šoping savjetnica