Samo kupi, kupi kupi a tvrtke nastoje izbaciti reklamu koja će najviše šokirati i biti što agresivnija pritom ne misleći da će povrijediti nečije osječaje s time, mnoge reklame danas sve bezobraznije. Tipa ono s mobitelimna gdje se ismijavala starija gneracija, pa ono za Božić Red bull: anđelima daje krila, da ne govorim o svim onim reklamama za pivo: muž sjedi i pije ignorir ženu koja mu nešto govori: jer ništa drugo nije važno! To bi sve trebalo tužiti za diskriminaciju, vrijeđanje nečijih vjerskih osječaja i bezobrazluk općenito. Mislim zar se ne može smisliti reklama samo sa pozitivnim apelima? One za pivo: živi svoj san, vjeruj u sebe, opusti se uz dobro društvo a ne da se treba ismijavat nekome da bi se privukla pozornost, ljudi ionako neće kupiti ako smatraju proizvod nepoželjnim.
Selina CatNight
04.12.2015.
Odustani
da ne govorim o reklami koja je izvedena u auto salnu gdje su se mama i kčerka (od 6 godina!) skinule u badiće da bi reklamirale auto. Šest godina!!! Gdje je ma
mi pamet bila, dobro su im ljudi napisali zar se tu i pedofilija reklamira !???
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .