Povjerenstvu smatraju da je legitimitet tog poteza upitan s obzirom na status vlade. Drže također da je ministar u tehničkoj vladi zanemario i zahtjeve desetaka tisuća prosvjednika
Povjerenstvu upitno razrješnje Ekspertne radne skupine
Posebno stručno povjerenstvo za provedbu strategije obrazovanja ocijenilo je u utorak upitnim legitimitet odluke o razrješenju Ekspertne radne skupine za provedbu cjelovite kurikularne reforme.
"Odluka o razrješenju Ekspertne skupine posljednji je u nizu poteza Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta kojima je ostvaren cilj zaustavljanja reforme", priopćilo je Stručno povjerenstvo.
Smatraju da se resorni ministar u tehničkoj vladi Predrag Šustar odlučio za razrješenje iako je bilo jasno da je Ekspertna radna skupina razrješenje zatražila, ne zato što njezini članovi više nisu htjeli raditi, nego zato da navede Ministarstvo da napokon stvori uvjete za normalan rad.
No, u Povjerenstvu smatraju da je legitimitet tog poteza upitan s obzirom na status vlade. Drže također da je ministar u tehničkoj vladi zanemario i zahtjeve desetaka tisuća prosvjednika koji su podržali Ekspertnu skupinu.
Povjerenstvo smatra da je Ministarstvo lakonski razriješilo Ekspertnu skupinu i ne nudi nastavak suradnje ogromnoj većini članova stručnih radnih skupina.
"Prazne fraze o željenom nastavku reforme suprotstavljene su stvarnom činjenju na njezinom zaustavljanju" zaključuju u Povjerenstvu.
Za izjavu ministra o tome da će imenovati neku novu skupinu koja bi provela javnu raspravu kažu kako je to još jedan pokazatelj toga da ministarstvo ignorira Strategiju obrazovanja, znanosti i tehnologije u kojoj je jasno navedeno da je za formiranje Ekspertne skupine nadležno Povjerenstvo te da se izbor njezinih članova obavlja javnim natječajem, a ne pukim imenovanjem.
Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta u petak je prihvatilo zahtjev Ekspertne radne skupine za ostavkama i najavilo da će tijekom javne rasprave biti imenovano novo tijelo koje će koordinirati doradu kurikulumskih dokumenta. Sedam vodećih ljudi koji su radili na kurikularnoj reformi u priopćenju su ponovili da su razrješenje tražili jer više nisu mogli obavljati povjerene im zadaće.