Za zadržavanje broja treba tražiti uslugu prijenosa broja i platiti sve dugove kod starog operatera. U mobilnoj mreži prijenos traje tri dana, a u fiksnim mrežama 45 dana
Tražite naknadu ako vam broj ne prenesu u propisanom roku
Ostaje li mi isti telefonski broj ako želim prijeći k novom operateru, jedno je od pitanja koje često postavljaju HAKOM-u.
Zbog toga su napravili brošuru s objašnjenjima prava potrošača kod
prijenosa broja. Za zadržavanje broja treba tražiti uslugu prijenosa
broja. Prije treba platiti sve dugove kod starog operatera. U mobilnoj
mreži prijenos traje najviše tri dana, a u fiksnim mrežama 45 dana. Rokovi
se mogu produljiti na zahtjev potrošača.
- Korisnik ima pravo na naknadu ako mu operater ne isporuči uslugu i ne
prenese broj u roku. Zahtjev za naknadu šalje se novom operateru u roku od
30 dana od realizacije usluge, a visina ovisi o vrsti ugovorene usluge -
objašnjavaju u HAKOM-u i dodaju kako njima prijavite operatera ako vam
odbije isplatiti naknadu.