Ako je došlo do prelaska na drugog operatera, krajnji korisnik morao je potpisati i „Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom“
Operater mi je aktivirao uslugu iako nisam ništa potpisao!
Pitanje: Zvao me agent T-Coma iz Osijeka da čiji sam pretplatnik na što sam rekao da sam pretplatnik Optima Plus. Pristao sam da dođe agent. U međuvremenu sam bio na liječenju. Dobio sam pismo koje sam bacio, a nakon toga su me zvali da sam svojevoljno prešao na T-Com i da moram platiti penale zbog prekida ugovora. Iznos za koji me terete je 296,94 kuna. Nisam ništa potpisao i sad kako da se obranim? Zar ovise baš o meni? Kažu mi da moram napisati prigovor. Kome da se obratim za pomoć u ovom slučaju i što mogu napraviti? Ništa nisam potpisao, poslali su samo ponudu.
Na pitanje čitatelja odgovara HAKOM:
Odgovor: Ako je došlo do prelaska s Optime telekom d.d. na Hrvatski telekom d.d., krajnji korisnik uz zahtjev za aktivaciju usluge morao je potpisati „Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom“, kojom potvrđuje, između ostalog, da je upoznat i prihvaća obvezu podmirenja dugovanja postojećem operatoru zbog prijevremenog raskida pretplatničkog odnosa. Ako korisnik smatra da nije potpisao navedeni zahtjev na temelju kojeg je HT mogao izvršiti aktivaciju usluge, a OT je ispostavio račun za prijevremeni raskid pretplatničkog odnosa, ima mogućnost uložiti prigovor OT-u na ispostavljeni račun u roku 30 dana od dana dospijeća računa. Nadalje, krajnji korisnik u slučaju da nije potpisao prije navedenu izjavu može se dodatno obratiti HAKOM-u, koji će postupiti sukladno propisanim ovlastima (potrebno je dostaviti podatke o korisniku usluge, adresu na kojoj se nalazi broj i broj telefonskog priključka).