Niste zadovoljni uslugom te želite promijeniti pružatelja usluga? Naš čitatelj javio se sa istim problemom. Saznajte što tada možete napraviti i na što morate pripaziti
Niste zadovoljni svojom autoškolom? Ispis se plaća!
Pitanje: Nisam zadovoljan instruktorom u autoškoli, a ni autoškolom. Mogu li je promijeniti bez velikih dodatnih troškova?
Odgovor: Autoškola je dužna kandidatu koji prelazi u drugu autoškolu izdati potvrdu o završenom dijelu programa i druge originalne dokumente potrebne za nastavak osposobljavanja. Autoškola u koju kandidat prelazi izdaje novu knjižicu kandidata za vozača. Tijekom nastavka osposobljavanja i polaganja vozačkog ispita kod sebe mora imati sve knjižice kandidata za vozača. Pri prelasku u drugu autoškolu kandidat plaća stvarno nastale troškove postupka ispisa utvrđene ugovorom o osposobljavanju, objasnili su u HAK-u.
Majci mladenke sašila haljinu poput minice
Pitanje: Naručila sam haljinu po mjeri kod dizajnerice, ali ona je promijenila boju i sašila ju je kratku poput minice. Haljina mi treba za kćerino vjenčanje. Što da radim?
Odgovor: Ako postoji radni nalog za posao koji je dizajnerica trebala napraviti, problem se može riješiti pismenom reklamacijom i prijavom Državnom inspektoratu. Ako radnog naloga nema, bit će puno teže dokazati tko je u pravu, jer dizajnerica može reći da je napravila sve po usmenom dogovoru. Potrošač se mora pismenim putem obratiti dizajnerici i zahtijevati povrat novca. Poštu šaljite preporučeno te čuvajte isječak i kopiju pisma. U privitku pošaljite kopiju računa. Bez računa ne možete ništa. Ako dizajnerica ne prihvati reklamaciju, najbolje ju je prijaviti Državnom inspektoratu (zatražiti inspekcijski nadzor). Možete je prijaviti i Sudu časti Hrvatske obrtničke komore.