MOJA iskustva : kad se žalite na neispravni proizvod i trgovci vam ne uvažavaju reklamaciju napravite sljedeče: 1saznajte ime direktora
2 stavite prvo ime pa točku pa prezime @ ime firme
primjer ivica.mali@mujica.hr
3 zatim napišite sve o problemu
4 i najvažnije da vam pošalje vrijeme i mjesto susreta da mu taj neispravni proizvod osobno poklonite na dar
5u mail nikako ne budite prosti nego ljubazni i napišite šta ste sve kupili kod tog trgovca i za koliko novaca
6 u cc stavite i poslovnicu u kojoj ste se žalili i ime trgovca kojem ste se žalili
7 sretno sa novim proizvodom
Ja osobno tako radim i do sad nisam imao problema sa zamjenom proizvoda
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .