Agresivnom poslovnom praksom u svakom slučaju smatra se ustrajno i neutemeljeno komuniciranje s potrošačem telefonom, telefaksom, e-mailom i dr.
Maltretiranje telefonom je agresivna poslovna praksa
Pitanje: Gospođa iz neke tvrtke stalno me zove na telefon i nudi mi da kupim njihove proizvode. Mogu li ih se ikako riješiti?
Odgovor: Agresivnom poslovnom praksom u svakom slučaju smatra se ustrajno i neutemeljeno komuniciranje s potrošačem telefonom, telefaksom, elektroničkom poštom ili drugim sredstvima daljinske komunikacije, osim u slučajevima i u mjeri u kojoj je to opravdano zbog propisima predviđenog prisilnog ispunjenja ugovorne obveze, stoji u Zakonu o zaštiti potrošača. Trgovcu koji vas na bilo koji način maltretira možete zaprijetiti da ćete ga prijaviti Državnom inspektoratu, a tada bi agresivni trgovci konačno trebali odustati.
Naime, dajte mu do znanja da su sankcije velike. Kazne za nepoštenu, odnosno agresivnu poslovnu praksu su od 10.000 do 100.000 kuna. Pozovite se na stavak 2, članak 143 te na stavak 144 Zakona o zaštiti potrošača.