Obratite se Hrvatskom autoklubu, ako ste učlanjeni. U nekim situacijama oni svojim članovima znaju refundirati dio ili ukupne troškove koji nastaju na putu u inozemstvo
Kvar u inozemstvu: Ako ste član, možete se javiti HAK-u
Pitanje: U Sloveniji nam se pokvario auto. Zvali smo servis, no oni su nam savjetovali pomoć na cesti. S obzirom na to da imamo garanciju na auto, možemo li dobiti neku naknadu?
Na pitanje čitateljice odgovara Igor Vujović, tajnik društva Potrošač.
Odgovor: Savjetujemo čitateljici koja nam se obratila s problemom da se svakako obrati Hrvatskom autoklubu ako je njihova članica. U nekim situacijama oni svojim članovima znaju refundirati dio ili ukupne troškove koji nastaju na putu u inozemstvo. Neka im se obrati pisanim putem. Isto tako, čitateljica može, ako ima kasko osiguranje, provjeriti u ugovoru pokriva li joj polica i ovakve slučajeve. Naravno, ako joj je automobil još pod jamstvom, bilo bi dobro da pogleda u jamstvenom listu pokriva li joj takve troškove autokuća u kojoj je kupila vozilo.
Uvijek je dobro napomenuti da se potrošači za sve za što se žale moraju žaliti isključivo pisanim putem, i žalbu poslati preporučeno..