Zašto ali zašto i kome je ovo u interesu da se na ovakav način "kupuje vrijeme" kako bi neko "izrežirao scenario" i onda izašao sa završenom pričom !??
Milion viđenih ostataka koji plutaju morem , brodovi koji su na putu a nikako da stignu , sva dostignuća tehnike a nigdje NIŠTA što potvrđuje teorije !
Ch
Chatter
27.3.2014.
Odustani
teorije cega?
Podrucje na kojem je " nestao" je kao 5x velicine lijepe nase
Dk
Deaktivirani korisnik
27.3.2014.
Odustani
Govorim o teorijama i pretpostavkama dosad iznešenim a niti jedna dokazima potvrđena ! Je li ti sad jasno?
Ch
Chatter
27.3.2014.
Odustani
Teorije su tu da zabavljaju ljude, ja nevjerujem u to, ako su locirali tkz ostatke zrakoplova naci ce i putnike kao sto je bio slucaj sa AF 447, jest da ima dos
ta nepoznanica ali avion je pao i treba utvrditi zbog cega i tko je kriv, lesinari iz odvjetnickih kuca vec se spremaju na tuzbe.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.3.2014.
Odustani
AFF 447 je lociran s obzirom da je pronađena crna kutija i odaslano je puno informacija kada je zrakoplov prije pada bio u opasnosti!
Poznato je da tim zrakopl
ovom AF 447 nije u datom trenutku upravljao ni (kapetan ni prvi časnik ( koopilot) već , treći koopilot koji je od svih njih imao najmanje sati letenja i iskustva !
Kada je bila preuzeta "komanda" od njega bilo je kasno jer je AF447 potpuno izgubio kontrolu nad svime !
Prikaži još ↓
Ch
Chatter
27.3.2014.
Odustani
AF 447 je kombinacija neiskustva posade, loseg dizajna Airbusa ( cockpita) , los trening pilota sa strane Air Franca, te odgovornost lezi na Airbusu jer su bil
i upoznati sa problemom pitot tuba a nisu na vrijeme reagirali, i to sve sve poklopilo sa AF447 i svi znamo sta se desilo.
Osobno vise sam sklon teoriji da je MH370 pao zbog mehanickog kvara, odn pozaru tijekom leta sto bi objasnilo iznenadan pad visine i ocajnicki potez pilota za prisilnim slijetanjem, dezorijentiranost, otkazivanje svih vaznijih funkcija u cockpitu zbog pozara moze objasniti da je avion skrenuo sa rute i izgubio se sa radara.
Sve ostalo su po meni izmisljotine, a najveca da je pilot srusio zrakoplov, imao je 20 godina iskustva, covjek je ocajnicki htio spasiti putnike i zrakoplov, ali naravno kada nadu crnu kutiju vidjet cemo tko je bio u pravu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.3.2014.
Odustani
@Zach
ocajnicki potez pilota za prisilnim slijetanjem ??? Što iz Tajlandskog mora bi letio na Indijski ocean 6 sati da bi očajnički zabio avion u more ?
Kakvo
je to razmišljanje ?
Da je zrakoplov bio u bilo kakvoj opisanoj situaciji pilot bi spustio avion a nebi preletio "pola kugle" i po "dometu" kapaciteta goriva letio do posljednje kapi goriva !
Dakle to je eliminirano u ovom slučaju a najvažnije da znaš da "nestanak " objekta sa radara nije i "fizički" nestanak već isključivo "tehnički" a to što je zrakoplov postao "nevidljiv" ima neka druga tumačenja !
Moja su da je uletio u neku "elektromagnetsku zavjesu" koju je napravio neki vojni zrakoplov koji ga kasnije navodio ili više njih !!
Prikaži još ↓
Ch
Chatter
27.3.2014.
Odustani
Ako iza sebe imas 20 godina iskustva u letu, netreba ti da nakon 20 godina odlucis srusiti avion, najlakse je lupiti po posadi, ako je posada kriva za pad Air F
ranca 447 neznaci da svaka nesreca ima obiljezja da su piloti krivi, isto tako svaki pokusaj i kntoliranog slijetanja velkog zrakoplova na vodu rezultira 70-80% fatalnim posljedicama, odakle mi znamo da se bas takav scenarij nije odigrao, ali definitivno istraga koju vodi Malaysia Airlines je katastrofalna, obavijestiti clanove obitelji putnika da nitko jije prezivio iako jos uvijek nemaju cvrstih dokaza za tajvu tvdnju je nedopustivo.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.3.2014.
Odustani
@Zach
Govoriti o katastrofalnim posljedicama u Emergency situacijame je bespotrebno jer naravno zavisi o kojoj se specifičnoj situaciji radi da je zrakoplov pri
siljen na tako nešto !
Definitivno svako takvo sljetanje zavisiti će o mnogočemu na konačan ishod pozitivnog ili negativnog ..to je bespotrebno teorizirati..
Što se tiče MA i slanja poruka obiteljima tu apsolutno nemam komentara no i tu će biti još itekakvog posla advokata i institucija nakon što se prioriteti ove nesreće usmjere svaki u svoju "ladicu" !
U svom komentaru nisam "lupao" po posadi no u većini slučajeva ljudski fakotor i tehničke greške su te koje dovode do nesreća a u posljednjih godina terorizam i sabotaže samo navode na to da će zrakoplovna industrija imati ite kakvog posla na poboljšanju sigurnosti putnika, posade i zrakoplova .
Prikaži još ↓
Ch
Chatter
27.3.2014.
Odustani
Meni je sasvim suludo da je dovoljan jedan pritisak na tipku iz cockpita da se izgubi svaki kontakt sa zrakoplovom ukoliko se naravno radi o takvom scenariju d
a je netko od osoblja onesposobio transponder,takva opcija uopce nebi smjela postojati, to bi definitivno trebalo promjeniti a ne da pilot moze u bilo koje vrijeme reci dovidenja i radarima i kontroli leta.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.3.2014.
Odustani
Slažem se i naravno nevjerojatno da do ovakvih nesreća treba stići da se tako nešto počne razmatrat kako spriječiti isključivanje najvitalnijih instrumenata i o
preme ,odašiljača i detektora kada su ljudski životi i imovina u pitanju !
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .