Nemojte mi davati tolike pluseve jer nisam navikao na to ...
qr
q_rex
10.9.2018.
Odustani
Namjera je pokusaj ubojstva, a ne prednja kocnica. Stisni zadnju na 225km/h, za djelić sekunde si na asfaltu.
Pr
Prki600
10.9.2018.
Odustani
Motorom se koči prednjom kočnicom,jer je zadnji ionako većinu vremena u zraku ilio ima mali dodir s asfaltom te vrlo lako blokira i dolazi do zanošenja.Tako da
ništa od pluseva.Omjer je oko 85%-15% u korist prednje kočnice,zadnja služi samo kao ispomoć i kod malih brzina kada prednji može zablokirati,te po kiši.Prednji točak nema šanse da zablokira ma koliko god ti stiskao prednju kočnicu,prije će se motor prebaciti preko prednjeg nego da će prednji zablokirati,osim kod izrazito mali brzina recimo ispod 50kmh
Prikaži još ↓
qr
q_rex
10.9.2018.
Odustani
Zadnja kocnica se koristi samo kada je zlo pred tobom (zid recimo). Onda se potežu obje, možda staneš.
Kl
KlikZG1
10.9.2018.
Odustani
O.k ovo su motori za urke pa vjerojatno imaju slabu prednju kočnicu ali nepričajte bajke da na velikim brzinama koristite prednju kočnicu.Ako je špur dobar uvje
k se koči zadnjom...
Prikaži još ↓
De
Denyy
10.9.2018.
Odustani
KlikZG1 - ti si zamjenio motore i bicikle
Kl
KlikZG1
10.9.2018.
Odustani
Kad sam dobio prvi motor većinom sam kočio prednjom , trebalo mi je godinu dana da počnem automatski bez razmišljanja koristiti zadnju.Kod malih brzina koristio
sam prednju ali to je bio motor za cross , 5 brzina a ovdje je riječ o jurilicama.To je potpuno drugačije.Usvakome slučaju užitak vožnje na motoru je fenomenal
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .