Niko ne zeli Rafi na megdan.Federer otkaze cili zemlju,a Djokovic kao fol igra,a ne prolazi ni 1.kolo....Eh jedino Thiem hrabar makar popije krompiric.No i to se vise cijeni nego ovakvi cuvaci omjera kao Djokovic!
DV
Darko Vasilj
26.4.2018.
Odustani
Kao navijac Federera zao mi je gledati jednog Djokovica da gubi na turnirima ATP500 u prvom mecu. Ali vidim da su Nadalovci sad puni sebi, a od RG 2014 pa do AO
2017 nije ih bilo za cuti, gdje zaboravljaju da je Djokovic brisao pod sa Nadalom na skoro svim podlogama. Narod kaže: „Tko visoko leti, nisko pada.“
Prikaži još ↓
Greatest-Of-All-Time
26.4.2018.
Odustani
Dobro si rekao tko visoko leti nisko pada.Tada su se svi sprdali s Nadalom i pricali da ce u penziju,da nece vise nista uzeti,posebno Novakovi fanovi koji su pr
icali da ce Novak ici preko 20GS titula... a sad? Sad ispada u prvim kolima!Ali znas kako? Pravi kvalitet se tenisaca vidi kad je u losoj formi! Nadal kad je bio ocajan te 2g igrao je polufinala i finala i tu je Djokovic okrenuo H2H,a sad? Djokovic toliko los da ne moze proci prvo kolo! Koda je zaboravio igrati tenis.Nadal nema prilike da ga dere svuda! Mogao je i Nadal tada izbjegavati meceve jer je tada Djokovic bio u formi zivota,a Nadal u nikad goroj! Ali on nije takav. Necu ulaziti u to jel Djokovic namjeerno ispada prije meca sa Rafom,ali nezamislivo je da neko ko je do prije 2g uzimao GS sad na nijednom turniru ne moze proci 1.kolo! Tu se Darkicu vidi pravi kvalitet.Budi pravi kad si los i uzdigni se.
Prikaži još ↓
DV
Darko Vasilj
26.4.2018.
Odustani
"Nadal kad je bio ocajan te 2g igrao je polufinala i finala ..."
Zar ne mislis da malo puno pretjerujes. U 2,5 godine nije igrao niti jedno polufinale i finale
nekog grand slam turnira.
Smijesno mi je da spominjes vise taj H2H izmedju nekih igraca. Ali kad vec spominjes kako onda ne vidis da je Nadal pobjedjivao Federera 4 puta 2013-te u njegovoj najlosijoj sezoni prije ozljede i to na turnirima kojima nije Federeru mogao uzeti ni seta ATP Finals i Cincinnati. Zar to nije onda dizanje H2H? A koliko je Nadal puta dosao Federeru na megdan u tih njegovih 2,5 najlosije godine? Samo jedan jedini put u 2,5 godine, a ovaj njemu 4 puta samo u godini dana. Tako da nemoj se brukati.
Prikaži još ↓
Greatest-Of-All-Time
28.4.2018.
Odustani
Pa jedino ko se ovde bruka si ti.I ne shvacam te za ozbiljno nakon sta vidio neke stvari od tebi.Znam da mi ime bilo odnekud poznato,a nisam znao otkud dok nisa
m naisao na tvoje ratovanje na fb na nekoj teniskoj stranici :D. Obican hejter Nadala,a ti ga mozes mrziti koliko hoces dok on podize trofeje,a djokovic jede travu hahah....Dobro si rekao ko visoko leti nisko pada,a Novakovci prizemljeni jako! I da se osvrnem na komentar iako nisi osoba vrijedna paznje nakon sta vidio neke stvari! Nadal nije igrao polufinala i finala na GS,ali je dolazio u neka polufinala i finala mastersa i 500 turnira,a Djokovic ne moze proci prvo kolo ni na 250 turniru! Te 2g Nadal i Djokovic igrali 7x! Znaci nadal je itekako dolazio do zavrsnica tako da ne lupas!A to sta kukas da je Nadal dobio 4x Federera daj je se zezas? Nadal cijelu karijeru dominira protiv Federera.Do lani je skor bio 23-11!!!! I te su meceve sta nabrajas igrali na Federerovim turnirima! Znas koja je razlika? Nadal u kolicima i reketom za badminton moze tuci Federera na zemlji,ali ovaj njega cim malo losiji ne moze dobiti nigdje! E tu je razlika! Tako da tisina. Kazem necu se raspravljati sa tobom,ali s obzirom da cesto salijeces moje komentare(sta drugo ocekivati od hejtera Nadala) cisto da ti kazem da me zaobilazis ubudjuje.Ratuj tamo po fbu! Toliko,pozz!
Prikaži još ↓
DV
Darko Vasilj
28.4.2018.
Odustani
U manjku cinjenica da mi odgovoris protuargumentom ti si istrazivao o meni. Ja ni ne trebam istrazivati o tebi jer svi na ovom portalu znaju da si uz onog Dirka
najveci trol i da vam se komentari sastoje od pljuvanje Federera i Djokovica i uzdizanje Nadala i to na bilo koji clanak makar clanak bio o vremenskoj prognozi, s tim da ste uvijek najnegativnije ocijenjeni a to nije slucajno, to samo pokazuje o kojim trolovima se radi.
Nisam hejter Nadala nego TEBE i tebi slicnih klokana koji truju portale ne istinama, a kad im bacis cinjenice pod noge onda kazu da se ne zele raspravljati. Odi gledati Nadala sad na zemlji dok jos osvaja i uzivaj u igri ako si pravi navijac Nadala u sto cisto sumnjam i prestani ovdje lijeciti svoje frustracije i onda vjeruj mi neces nikad ni vidjeti moj komentar, a i bit ce vece uvazavanje obojice igraca od obe grupe navijaca.
Prikaži još ↓
Greatest-Of-All-Time
28.4.2018.
Odustani
Opa to se neko unervozio nakon istinitih cinjenica? Hahaha....Pa nemam te sta istrazivati,ssamo kazem da sam naisao par puta na tvoje ratovanje sa drugim ljudim
a po fb-u prije koji mjesec i onda sam povezao da to osoba koja me proganja na ovom portalu! Haha sve mi bilo jasno!!! Kazes ja i dirk trolovi? Haha pa to sta ti nama spotices to ti zapravo radis okolo! Znas kako se kaze? Napad najbolja obrana! Haha! Djaba ti procitao sam te.A da vidim da pratis i minuse i pluseve...Haha jos jedan od onih koji pate za lajkovima.Znas Darkicu koliko meni znaci dal ja imam -20 ili +20? Nista.Obican portal na kojem tu i tamo bacim komentar.Niti gledam dal imam plus ili minus.Ali kad tebi to toliko znaci,dat cu ti plusic ako zelis da ti dusa bude mirna XD.I bas mi milo kad kazes" hejter TEBE i slicnih".Dokaz kako istina boli kad hejtujes osobu koju nikad niisi ni vidio,a ni pricao sa njom.Hahah...e to je dragi decko primjer frustracija i komplekasa! :D.A ti dolazi na moje komentare briga mene,vise te ne dozivljavam ozbiljno kad vidim o kom se radi XD.Bye bye
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.4.2018.
Odustani
Darko svaka cast sto si ovdje svojim imenom i prezimenom, al los ti je to potez jer nazalost svega ima tu na portalu, pa evo i istrazivanja tebe po fb :D ja sa
m s ovom likom tipkala tu dok je bio i pod drugim nickom, i znam sta je prije pisao o pojedinim tenisacima a sta sad pise, on sa svakog profila za drugog navija i drugacije pise, malo pise da je fed najveci, malo rafa, zavisi o situaciji i koga zeli provocirat ;) i onda on to prebacuje na druge pa tako sad i na tebe koji skroz rijetko ostavis koment tu...i onda se takva osoba nadje pisat drugome o nekim kompleksima i frustracijama! Dirk je lik s kojim znas na cemu si, ima svoj stav, a ovaj greatest se vrti ko na ringispilu, on s drugog profila provocira dirka i pise mu da je fed najveci a pogle sta tu pise hahah, ma jadno... a tu s ovog profila izigrava flegma lika hahah mos mislit, tko ga ne zna skupo bi ga platio!
Prikaži još ↓
DV
Darko Vasilj
28.4.2018.
Odustani
RF1thiem@ Upravo sam to za ime htio napisati. Kaze lik da me procitao skroz, a pise mi sve na fejsu...kakav Nick Praskaton :D
Nemam se sta kriti,sve sto sam nap
isao na 24 sata ili bilo gdje drugdje stojim iza svake recenice. Znam da se on nece pokazati jer je vjerojatno mali i debeli i boji se pokazati.
GOAT@ Manipuliras kako ti pase recenicama kao i svaki put i na taj nacin izbjegavas diskusiju. Nije cilj bio recenice da netko pati na lajkove, nego da ti ukazem da ocito nisi u pravu i da se ljudi ne slazu s tobom ako ti je svaki komentar unazad 2 god najnegativnije oznacen. Ne moguce je da je 50 ljudi u krivu, a da si ti u pravu. Ocito nisi u pravu i pises ne istinite podatke. Razlika izmedju nas dvojice je da ti dolazis na bilo koji clanak vezan za tenis i spustas Federera i nema niti jedan komentar da ga nisi spomenuo, za razliku od tebe nemam potrebu ici po clancima i pisati protiv Nadala ili Djokovica iz cista mira, ali ako vidim komentar u kojem ga se blati sa lazima reagirat cu odmah argumentirano i boriti se protiv trolova kao sto si ti i tebi slicnima bilo na 24 sata ili bilo gdje drugo.
Prikaži još ↓
Greatest-Of-All-Time
29.4.2018.
Odustani
Darko ne patim ja od pokazivanja kao neke osobe.Od ove RFThiem pola portala ima sliku(medju kojima sam i ja) i to kao fora? Da stavljam svoje ime i dajem slike
okolo? Pa bas radi ovakvih kao sta je RFThiem(cura koja me proganja na komentarima vec 3,4g) nebi to nikad napravio! Moze lako da to neko zloupotrebi.Pa eto ja prvi sam mogao slati okolo njene slike,reci okolo kako se zove,grad i slicno pa to ne radim.A realno proganja me oduvijek i ulazi na moj profil da vidi gdje komentiram i pokusava da me zakaci sa kim god udjem u diskusiju.Uostalom i sam si vidio tamo gdje ti meni komentiras dezura i ona.I da pred takvim osobama dajem nekakve podatke?! Ma bjezi... hehe.Meni je portal zezanje,opustanje i tu i tamo staviti neki komentar,a ne patnja da nekog upoznam kao sta doticna to radi.Pa ko voli nek izvoli.A sta se tice pluseva,meni drago da ti pratis moje rangiranje zadnje 2g.Nisam isao za tim.Stvarno ne razumijem kako neko uopce gleda takve stvari,a nisi jedini,vecina je takva.Napisati ce komentar samo da dobiju plus! E pa mene briga za plusice i sta neki nickovi misle za moje komentare.Jos mi veca fora kad vidim dezurne pljuvace kako mi se skupe na komentare.Ok ti dodjes kad napisem nesta protiv Federera,a ima onih poput RFThiem koji meni dolaze na svaki komentar,cak koji nema veze s tenisom nego npr komentiram trku F1! Koje ja to neistine pisem? Pa Federer je sam rekao da ne igra zemlju jer nema sanse protiv Nadala i to u nekoliko navrata.Nije too nikakva neistina.
Prikaži još ↓
Greatest-Of-All-Time
29.4.2018.
Odustani
I za kraj,ne bjezim ja od rasprava,ali nemam se volje ni vremena raspravljati kad neka osoba uvijek gusi rasprave poput nje.Ja sam s njom davno raskinuo sve vez
e,a to sta se ona nikad nece pomiriti sa tim njena stvar.A sta se tebe tice nisi ni ti daleko od hejtera.Meni uopce nije problem pricati o tenisu kad je osoba normalno nastrojena i ok kaze sta smeta.Znam licno masu navijaca Federera i Djokovica i sa svima super pricam i nikad nema svadja.Ali kad mi neko dodje s namjerom da se svadja i to grupno kao ovde sta je slucaj tu se svaka prica zavrsava.Nemam ja vremena ni zelje odgovarati svakome pojedinacno i prepirati se.Tako da nzm sta da ti kazem.Mozes ti ubuduce dolaziti na komentare,ne mogu ti zabraniti,ali ne ocekuj odgovorre.I to ne shvati kao bijeg od rasprave nego smirivanje raznih tenzija i svadja koje pojedinci redovno unose.Toliko od mene.Ajde pozdrav!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .