Marko Fertelmeš posvetio se radu na svojoj službenoj web stranici i Google AdWords kampanji te nam je otkrio kakvi su mu rezultati.
"Posjećenost je porasla i bilježimo veći broj upita!"
Počela je nova serija sastanaka kandidata 'Poslovanja na kvadrat' sa stručnjacima Goranom Blagusom i Filipom Jelićem pa nas je zanimalo što se trenutno događa s instalaterskim obrtom SF klima, grijanje iz Kutine.
Vlasnik obrta Marko Fertelmeš najvećim se dijelom posvetio radu na svojoj službenoj web stranici i Google AdWords kampanji te nam je otkrio kakvi su mu rezultati. "AdWords kampanja ide relativno dobro. Posjećenost stranice nam je porasla 30 posto, a bilježimo i povećani broj upita. Završni rezultat ćemo vidjeti nakon tri mjeseca. Aktivniji smo i na našoj Facebook stranici te vidimo veliki porast dolazaka na web stranicu", kaže Marko, dodavši kako je napravljena i nova e-mail adresa na koju dolaze svi upiti sa weba.
Nadalje, uspostavljen je i autoresponder koji se potencijalnim klijentima zahvaljuje na poslanom upitu, pokazuje da je njihov upit zaprimljen te ih obavještava da će odgovor dobiti kroz nekoliko dana.
Gotove su i planirane izmjene sa službenoj web stranici obrta. "Na internet stranici su napravljene željene izmjene te će do kraja tjedna biti vidljive i puštene u rad. Promjene na web shopu će također biti gotove do kraja tjedna, odnosno napravljen je novi cjenik te popis novih proizvoda. Trenutno smo i u dogovoru za aktivaciju online plaćanja putem kreditnih kartica", ističe Marko.
Vlasnik SF klime otkriva i kako se radi na novoj internet stranici tj. blogu o sređivanju niskoenergetske kuće. Otvoren je i novi kanal na YouTubeu, a u izradi je i aplikacija za iOS i Android. Nove platforme pružat će informacije o postupku sređivanja niskoenergetske kuće te članke o uštedi energije.
Fertelmeš se također posvetio slanju letaka i prodajnih pisama potencijalnim korisnicima, ponajprije vlasnicima turističkih apartmana. "Prvi rezultati slanja dopisa i letaka su vidljivi te su dogovoreni sastanci i obilasci lokacija. Ovaj tjedan idemo u Dalmaciju na nekoliko sastanaka te dogovora oko poslova. Većina je jako zainteresirana za ugradnju te će se poslovi obaviti do ljetne sezone", kaže Marko te zaključuje kako je u postupku izrada novih dopisa koji će biti ponovno poslani na iste adrese, ali s drugim ciljem, kojeg nam zasad nije otkrio.