Kako bi odgovorio na porast diskriminatornih i neprihvatljivih poruka, kao i govora mržnje na tribinama, HNS provodi kampanju u kojoj su sudjelovali igrači svih prvoligaških klubova
Pogledajte zvijezde HNL-a u kampanji 'Svi smo jedna obitelj'
Hrvatski nogometni savez (HNS) predstavio je u petak promotivnu kampanju "Svi smo jedna obitelj", kojoj želi poslati snažnu i jedinstvenu poruku nogometne obitelji da su svi oblici diskriminacije neprihvatljivi.
Kampanja je rezultat zajedničke tematske sjednice Komisije za profesionalni nogomet i Komisije za sigurnost HNS-a održane početkom listopada, na kojoj su sudjelovali svi klubovi SuperSport Hrvatske nogometne lige, a predstavnici HNS su upozorili na porast broja neprihvatljivih i diskriminatornih poruka kao i govora mržnje na tribinama. Savez je tada odlučio novčana sredstva prikupljena od kazni za rasizam i druge oblike diskriminacije iskoristiti u korist projekata prevencije neprihvatljivih ponašanja.
- Raduje me odlična suradnja svih klubova sa Savezom na ovom projektu, što je najbolja potvrda da postoji jedinstven stav nogometne obitelji kako su rasizam i svi oblici diskriminacije na našim stadionima neprihvatljivi. Zahvaljujem klubovima i igračima koji su svojim primjerom pokazali kako u Hrvatskoj nema mjesta rasizmu i diskriminaciji bez obzira na rasnu, etničku, vjersku, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost - izjavio je u priopćenju na mrežnom portalu HNS-a predsjednik Saveza Marijan Kustić.
Kampanja uključuje tri promotivna videa u kojem sudjeluju svih 10 klubova iz Hrvatske nogometne lige te igrači NK "Parag" za koji nastupaju pripadnici romske nacionalne manjine. U videima sudjeluju igrači sve 32 nacionalnosti koje su zastupljene u HNL-u, a svaki od igrača na svom jeziku šalje istu poruku: "Svi smo jedna obitelj".
Sva tri videa dostupna su na službenom YouTube kanalu HNS-a.
- Izlazak iz nogometnih okvira i suradnja sa znanstvenom zajednicom je strateški cilj Saveza. Zahvaljujemo Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu koji je svojim stručnim i znanstvenim doprinosom pomogao u kreiranju ove preventivne video kampanje koja je prilagođena najširoj populaciji. Posebno ciljana skupina su oni najmlađi do kojih će ovaj video doći putem digitalnih platformi i društvenih mreža te će na njih pozitivno utjecati s posebnim naglaskom na prihvaćanje različitosti - izjavio je Jurica Jurjević, voditelj poslova prevencije, sigurnosti i integriteta u HNS-u.