Humanitarni online buvljak pobjednik je prvog natječaja InspirAkcija, a nakon četiri mjeseca rada projekt se s Facebooka na kojem je krenuo seli na novu stranicu
Pobjednik InspirAkcije Dobri buvljak dobio internet stranicu
Nakon četiri mjeseca rada, pobjednik prvog natječaja InspirAkcija, Dobri buvljak dobio je svoju Internet stranicu – http://www.dobribuvljak.com/. Cilj InspirAkcije bio je omogućiti realizaciju jedne kvalitetne, inovativne ideje i društveno korisno ideje te tom projektu dati priliku da zaživi na Internetu.
- Željeli smo pomoći pojedincima ili organizacijama koji imaju odlične ideje za društveno korisne projekte, ali nemaju mogućnosti za njihovu realizaciju. U poslu koji radimo susrećemo se s različitim projektima i zahtjevima klijenata. Napraviti web po mjeri projekta često ne znači isporučiti ono što se od vas tražilo, već osmisliti rješenje koje na pravi način odgovara svojoj svrsi. U izradi weba treba pilu okrenuti naopako, krenuti od cilja. Koji je vaš cilj? Što vi želite postići svojim poslovanjem? S Dobrim buvljakom nismo imali problema oko toga - objasnio je Vanja Bertalan iz agencije Web.Burza koja je izradila stranicu.
Dobri buvljak.com osmišljen je kao humanitarni online buvljak koji pod krilaticom 'Pretvori staru kramu u dobru karmu' svojim radom pomaže onim udrugama kojima kupci, po svom izboru, kupnjom zapravo doniraju sredstva.
- Glavna ideja Buvljaka je jednostavna: kupuješ ono što ti treba, rješavaš se onoga što ti ne treba i usput doniraš onome kome želiš. Pobjeda na InspirAkciji stigla je u pravom trenutku. U zadnjih nekoliko mjeseci, koliko projekt postoji na Facebooku smo testirali ideju, vidjeli entuzijazam ljudi i želju za sudjelovanjem. Prelaskom na web stranicu dobivamo brojne nove mogućnosti, prije svega optimiziranje mehanizma i olakšavanje procesa razmjene kako bi se što više ljudi moglo uključiti – poručuju iz udruge Druga pomoć, koja je osmislila koncept Dobrog buvljaka.
Na prvi natječaj InspirAkcija u organizaciji Web.Burze i 24sata, prijavilo se 128 projekata.