ok,moje mišljenje je da tunel bila bolja opcija a mogle bi ga raditi domaće tvrtke a i što se samog održavanja tiče.Most je čelična konstrukcija koju treba non stop zaštićivati od korozije tako da u konačnici most možda bude PROMAŠAJ TISUĆLJEĆA!ali tu je i neka je ,tko preživi pričat će...
Komisionar
27.7.2021.
Odustani
A tunel podmorski ne treba odrzavat? Pa tri puta su veci troskovi odrzavanja podmorskog tunela nego mosta
ti
ticesmirec
27.7.2021.
Odustani
Tunel jeftiniji od mosta... majko mila
Dk
Deaktivirani korisnik
27.7.2021.
Odustani
investicija tisucljeca je sljemenska zicara, nema dalje
Vlad
27.7.2021.
Odustani
Tunel bi bio 3 puta jeftiniji prema izračunu stručnjaka. Ovdje se ne bi radilo o kopanju tunela zbog muljevitog dna već polaganju cijevi u ukop koji bi se vreme
nom sam izravnao. Ne bi bilo spora sa BiH gdje su HERCEGOVCI bili najviše protiv spajanja kopnenim putem Dubrovnika sa Dalmacijom. Ovim mostom se odlaže gradnja autoceste preko Neuma gdje su računali da će to morati financirati Hrvatska. Kad se bude završavala Dalmatina taj potez kroz BiH će oni i financirati.
Prikaži još ↓
ti
ticesmirec
27.7.2021.
Odustani
Koliko gluposti. Majko mila
sa
salaluna5
27.7.2021.
Odustani
kalmeta kad održava tunele , to se zove đabana
ilmare
27.7.2021.
Odustani
Isto sam pomislila... Ne samo jeftiniji za gradnju (mišljenje struke),već bi bio u funkciji cijelu godinu za razliku od mosta. Svaka bura ga zatvara...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .