Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Nb
ok,moje mišljenje je da tunel bila bolja opcija a mogle bi ga raditi domaće tvrtke a i što se samog održavanja tiče.Most je čelična konstrukcija koju treba non stop zaštićivati od korozije   tako da u konačnici most možda bude PROMAŠAJ TISUĆLJEĆA!ali  tu je i neka je ,tko preživi pričat će...
Komisionar
A tunel podmorski ne treba odrzavat? Pa tri puta su veci troskovi odrzavanja podmorskog tunela nego mosta
ti
Tunel jeftiniji od mosta... majko mila
Dk
investicija tisucljeca je sljemenska zicara, nema dalje
Vlad
Tunel bi bio 3 puta jeftiniji prema izračunu stručnjaka. Ovdje se ne bi radilo o kopanju tunela zbog muljevitog dna već polaganju cijevi u ukop koji bi se vreme Prikaži još ↓
ti
Koliko gluposti. Majko mila
sa
kalmeta kad održava tunele , to se zove đabana
ilmare
Isto sam pomislila... Ne samo jeftiniji za gradnju (mišljenje struke),već bi bio u funkciji cijelu godinu za razliku od mosta. Svaka bura ga zatvara...
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .