koji lik. oni se njemu nisu ispričali??? a zašto i bi ako im ne da mobitel da utvrde kvar. garancija istekla, a on bi zamjenski mobitel... obični fektaroš. imao sam posla s takvima... što su glasniji to su više sami krivi.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.10.2018.
Odustani
Znači kad istekne garancija mobitelu ako ni zapali stan ili stradam, proizvođač nema nikakve odgovornosti, to po meni kad istekne 2 g. mom mobu. najbolje da ga
bacim, a košta kao Samsung Smart TV od 109 cm, ili solidan laptop, ta sranja su preskupa i prekratak im je rok trajanja. Istina treba mob. odnijeti na servis, ali sve prije toga slikati.
Prikaži još ↓
Antoniio22
03.10.2018.
Odustani
Proizvođač garantira u kojem roku nešto treba raditi. Nakon tog roka više ne garantira. Ispričati se mogu tek ako se stvarno utvrdi da problem je bio do moba, a
ne da je, kako se čini, on mlatio po njemu dok se punio i to sa zamjenskim punjačem upitne kvalitete.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.10.2018.
Odustani
Drugo je garancija koja vridi za popravak mobitela koja je recimo 24 mj, ali to ne znaci da proizvodac vise nije odgovoran za svoj proizvod.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.10.2018.
Odustani
kak to može biti drugo? gdje u bilo kojem jamstvu stoji da nakon isteka jamstava i dalje odgovaraju za proizvod? od kud ti to? ipak postoji jedan način, a to je
da dokažeš kako je kvar postajao još u garantnom roku, ali sretno sa tim jer ako se na vještačenju pokaže da nisi u pravu nećeš proći sa samo 100 kn troškova.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.10.2018.
Odustani
Pa onda kupi skupo sranje, lijepo normalni mob. Manji je i prikladniji za sve ostalo imaš laptop ako trebaš. Imam novi HUAWEI, mob je mrak, ali sama ga nikad ne
bih kupila, da ga nisam dobila na poklon.Na nikakve ugovorne obveze i sl. nikad ne bih pristala.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .