Čovjek nije poginuo, već je preminuo od srčanog udara! Unatoč svemu, avion je uredno sletio u zračnu luku u Bangkoku. Da su putnici bili vezani pojasevima, ne bi bilo toliko ozlijeđenih tako da od ovog slučaja ne treba raditi drame.
N1
No._1
23.5.2024.
Odustani
Istina, dosta ljudi se ne znaju ponašati u avionu, odmah čupaju pojaseve i skaču da budu prvi. Ali propasti skoro 2 km u 3 minute je jako, jako grdo i neugodno
.
Prikaži još ↓
rr
robert robert
23.5.2024.
Odustani
Človek je mrl od straha.
rr
robert robert
23.5.2024.
Odustani
I tak je postal mrlič zate ja same se vojzim i hodam po zemlje ni vu zrak ni na vodu🙂
Trag u beskraju
24.5.2024.
Odustani
@No._1 u 3 minute spuštanje s visine od 37000 na 31000 stopu (s 11,2 km na 9,4 km) i nije nešto grdo s obzirom na brzinu aviona od
570 kts što je cca 1000 km/h! Dakle u sekundi avion pređe oko 300m, a spusti se za svega 10ak m što je malo više od prosjeka kod normalnog spuštanja. Čini mi se da su se ovdje novinari malo zaigrali i da nisu dobro proučili situaciju na FlightRadaru. Naime, ako se bolje pogleda kretanje zrakoplova tada se može uočiti da je do ovog spuštanja došlo nakon što je zrakoplov promijenio smjer kretanja prema Bangkoku! Dakle, ovdje se ne radi o propadanju već o namjernom spuštanju na nižu visinu nakon što je pilot dobio od kontrole leta odobrenje za promjenu rute i slijetanje u Bangkok.
Prikaži još ↓
N1
No._1
24.5.2024.
Odustani
@Trag u beskraju Zanimljivo! Ali je li bilo potrebno takvo namjerno spuštanje koje je "malo više od prosjeka kod normalnog spuštan
ja"? 100+ ljudi je ukupno ozlijeđeno, 48 u bolnici, nekima će trebati i operacija kičme. Nije samo 24čast — doslovno svi mediji spominju turbulencije kao glavnog krivca.
Prikaži još ↓
Trag u beskraju
24.5.2024.
Odustani
Jaka turbulencija se dogodila prije toga! Za vrijeme turbulencije je bilo oscilacija u visini ali ne tolikih od par km. Upravo zbog smrtnog slučaja i velikog br
oja ozljeđenih kapetan zarakoplova je kontaktirao kontrolu leta i zatražio slijetanje u Bangkoku. Promjena rute i slijetanje mu je odobreno uz zahtjev da se spusti na 31000 stopu visine (slobodna ruta prema Bangkoku). On je to i učinio i nastavio letjeti prema Bangkoku. Dakle, ono spuštanje zrakoplova s visine od 37000 ft na 31000 ft izvršeno u cca 3 minute nije zbog propadanja zrakoplova već zbog zahtjeva od strane kontrole leta.
Prikaži još ↓
Trag u beskraju
24.5.2024.
Odustani
Ako vas zanima, možete pogledat kretanje zrakoplova na FlightRadaru.Podaci su: Zrakoplov SQ32120 May 2024 London (LHR) Singapore (SIN) B77W (9V-SWM) — 22:05 22:
38 18:10 -> Diverted to BKK
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .