Naprave vozilo lijepo i atraktivno i onda neki ,,pametnjakovic,,ugradi 3 cilindri,nikada takav auto nebi kupio.Oni koji se razumiju znaju zašto to kazem
žs
željna svega
12.5.2023.
Odustani
vidin sto se razimjes, bolje bicikl neg ovo
bz
bant_zaje
12.5.2023.
Odustani
Otkad je svijeta, ljudi se bune protiv svega novog. Kad su napravljeni prvi auti, ljudi su bili protiv njih i govorili da su konji bolji. Kad su napravljeni prv
i dizeli, bili su neopisivo loši i benzinci su bili bolji. Kad su napravljeni prvi turbo motori, bili su smeće i samo atmosferci su bili pravi. Pričate gluposti, današnji trocilindraš je po svemu superioran 2.5 benzincu iz osamdesetih. Tehnologija napreduje, materijali su sve napredniji, koriste se nove tehnologije.....samo ste vi ostali zatucani
Prikaži još ↓
Di
Dionizije
12.5.2023.
Odustani
Toliko se svidio da na cesti nisam vidio još niti jednog, a u prodaji je, koliko znam, već neka tri-četiri mjeseca. Da nije možda problem u previsoko postavljen
oj cijeni?
Prikaži još ↓
kmarus
12.5.2023.
Odustani
nije problem u tome , nego u čekanju po tri do 6 mjeseci na plaćeno vozilo . U Njemačkoj sam ih vidio nekoliko na cesti ...
Karlo.S
15.5.2023.
Odustani
bant_zaje @ To je teorija, garnirana lijepim riječima kao i skoro svaka teorija. Ali praksa je ipak nešto drugo, a ona je otprilike u ovom slučaju ovakva
; Motori s tri cilindra uz promjenu materijala i tehnologija poprilično su prikrili svoje početne nedostatke, ali se ne može izbjeći činjenica da su OPTEREĆENIJI od onih s četiri cilindra. Isti materijali i tehnologije se ugrađuju u 3-cilindarske, ali isto tako u 4-cilindarske motore pri čemu sama fizika diktira da ovi drugi traju duže. Razlog? Zbog jednog cilindra manje, ( od 4 cilindraša), još pogotovo u ovako relativno velikim autima kao što je ovaj Pežo, trocilindraši su više toplinski i mehanički opterećeniji (izgaranje pri višim temperaturama i tlakovima temelj je štednje goriva) i imaju znatno složeniju izvedbu, pa na duži rok imaju neusporedivo veći rizik SKUPIH (solidno skupljih od 4 cilindraša) kvarova: turbopunjač, brizgaljke, senzori, sustav Start&Stop,,,,,, da ne duljim dalje. Uglavnom, 3 cilindraši su povoljna opcija u malim autima do uvrh glave 4, 10 cm dužine, koji ne prave više od 20000 km godišnje, koji voze po gradu ili okolici, ne idu prečesto na autoput i ne vuku prikolice. Za sve ostalo, pogotovo u ovak velikim autima, bolje rabljeni 4 cilindraš (pa i više) nego najnoviji trocilindraš (pogotovo veći od 4,5m) koliko god ovaj (3) jeftiniji bio.
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
15.5.2023.
Odustani
Karlo, sve što govoriš ima smisla. Samo si zaboravio jednu jako bitnu stvar- napredak materijala, tehnike i tehnologije. 80ih godina je FIAT 2.0 imao 105 konja
(ili 115? nisam siguran...puno je vremena prošlo otkad sam imao supermirafiori) i gutao je 15 litara prije nego si izašao s parkinga. Danas je to presmiješna brojka. Prije 10-15g je neki SUV srednje veličine morao imati 2.5 ili 3.5 V6 da bi se pomaknuo s mjesta, danas volvo xc90 ima 2.0 motore (to je najveće što ugrađuju u taj auto)
Prikaži još ↓
ka
kaius
17.5.2023.
Odustani
tada je bilo vrijeme kada se nije toliko gledalo na potrošnju... ali da nije bilo tehnike i nije točno.ja sam imao opela iz 77-me 1900 elektronsko ubrizgavanje
i trošio je pola od tog fiata (iako je mnogo zavisilo od vožnje i vozača fiat i drugi) .sa nekom brzinom od 80-90 i bez nepotrebnog tiskanja na gas taj sam znao spustit na 6 litara a i manje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .