Bazeni zarasli kao i cijeli kompleks koji je promijenio više vlasnika. Dobiju za kunu, dignu kredit na račun kompleksa i vrate gradu koji za kunu proda drugom..
..
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
08.6.2021.
Odustani
To je gorući problem Samobora, kao i dinamov stadion Zagreba.
Vlad
08.6.2021.
Odustani
Ako Samobor želi povratiti staru slavu izletišta Zagrepčana uz Šmithen bi se trebala napraviti prigradska željeznica koja bi išla trasom: novi AK u Samoboru - z
apadni kolodvor u Zagrebu. Na žalost, stara trasa je zakrčena bespravnom gradnjom. Projekt postoji , dio zemljišta je otkupljen a u Samoboru predviđen prostor za kolodvor u sklopu AK.. Osnovni problem je NE suradnja Zagreba i Zagrebačke županije.
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
08.6.2021.
Odustani
Osnovni problem je mafija koja još u tome nije našla interes.
AnarhosindikaIist
08.6.2021.
Odustani
Malo kopam po netu, ali ne mogu naći te neke crtice koje sam davno negdje pročitao. Dakle, po sjećanju, posebno je veselo bilo između dva rata... Parnjače su vu
kle vagone, a zimi, prvi putnici bi najprije zapalili vatricu u peći. Izletnici bi se razveselili već na putu uz harmoniku i rakiju, a neki su malo pretjerali pa nisu ni silazili s vlaka u Samoboru, nego su nastavili veselicu u vagonu sve do povratka navečer u Zagreb. Ljeti su se koristili prepravljeni teretni vagoni, otvoreni bez krova. Brzina je bila 15 do 20 km/h pa su neki znali i protegnuti noge tijekom vožnje i vratiti se u vagon. Bika su to neka druga vremena... jbg.
Prikaži još ↓
Vlad
08.6.2021.
Odustani
Imaš u Filmu "Tko pjeva zlo ne misli" par scena u "Samoborčeku". Meni je baka pričala da se subotom (kad je sajam u Samoboru) i nedjeljom nije moglo hodati do
WC-a zbog gužve. Bila je to uskotračna "šumska" pruga. Zatvorena je koncem sedamdesetih a vozio je prilagođeni šinobus. Nitko ne zna zašto je prestao voziti pošto je uvijek bilo putnika. ZET je preuzeo prijevoz da bi uspostavom nezavisne Hrvatske linije prepustili Samoborčeku. Žalosno je ići u subotu u Samobor autobusom. Svega nekoliko putnika. Radnim danom, većinom đaci. Više ni radnici pošto su se u Zagrebu zatvorile tvornice. Sada više putuju na posao u Samobor iz Zagreba. U Engleskoj grupe ljubitelja parnih vlakova obnavljaju pruge i lokomotive uz donacije i pomoć lokalne samouprave. Kod nas je to nemoguće i pokušati. Sadašnja tajkunska buržoazija ne želi donirati ni kune za takav projekt. Umjesto da se ponosimo našom prošlosti i tradicijom vladajući se stide a one koji drukčije misle odmah etiketiraju komunjarama, jugonostalgičarima i slično.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .