Jesen u Burberryju, s potpisom kreativnog direktora Riccarda Tiscija, izgleda vrlo elegantno, podvučeno kontrastima u tonovima, poput pastelno roze i crne te neon žute i čokoladne smeđe
Pasteli i neon žuta: Irina Shayk zvijezda je jesenske kampanje za slavni britanski Burberry
Osim outfita inspiriranih slavnim trench kaputom, volumenom i neodoljivim svijetom bež nijansi, tu su i pasteli poput nježne boje lososa, a za futuristički štih brine se neon žuta.
![](https://img.24sata.hr/EEMUotRDyLC1U9rqfEVugIuHihE=/622x0/smart/media/images/2020-25/burberry-pre-fall-2020-campaign-courtesy-of-burberry-danko-steiner-004.jpg)
Od modnih dodataka ističu se torbe te sunčane naočale, ali i neobičan šešir koji podsjeća na vizir. Iako nitko ne zna što će se desiti u jesen, kreativni direktor Tisci predlaže nešto slično velikom viziru čiji se obod spušta na i oko lica.
POGLEDAJTE VIDEO: Modni dodaci koji štete zdravlju
Pokretanje videa...
![](https://img.24sata.hr/XOcFRshVNxsZsM0eDb9-CeGuWZA=/880x587/smart/media/images/2017-13/screen-shot-2017-03-31-at-143138.png)
![](https://img.24sata.hr/odp02iEA0x4qSb4o_k6ASlqWeME=/622x0/smart/media/images/2020-25/irina3-burberry.jpg)
Kombinacija sportivo linija i neona dobra je još od devedesetih, kad je tehno ekipa furala snažne lude tonove, a sada ih Tisci pretvara u nove kodove i predlaže usku odjeću koja podsjeća na odijelo za surfanje.
![](https://img.24sata.hr/G3ISnx0ryfhckhHcBUjVkaPHApY=/622x0/smart/media/images/2020-25/1592543580663642-burberry-reveals-autumn-winter-2020-pre-collection-campaign-c-courtesy-of-burberry-danko-steiner-009.jpg)
Dio jesenske ponude bit će, naravno, i u znaku crne te strukiranih linija koje silueti daju moment ženstvenosti.
![](https://img.24sata.hr/OAQQHGmgWeq4Rkece7B83ZZni9A=/622x0/smart/media/images/2020-25/bw1-1592496032.jpg)
Fluidne, elegantne haljine također su dio ove stilske priče, no Tisci se igra elementima poput rukava te ih naglašava dimenzijama, gdje oni postaju ukrasni element i podsjećaju na šal.
![](https://img.24sata.hr/B1C5xgDrvRDyo0AL_0KOUfQEuFE=/0x0:945x603/622x0/media/images/2020-25/burberry-reveals-autumn-winter-2020-pre-collection-campaign-c-courtesy-of-burberry-danko-steiner-008.jpg)
Torbe su, naravno, u statement sferi, a jedna od omiljenih varijanti je Lola, s logom modne kuće koji je uveden kad je 2018. godine na mjesto kreativnog direktora kuće došao Tisci.