Ima ovdi malo više štete od puknutog stakla i branika...a što se tiće uzroka, to što je čitatelj naveja sigurno nije. Naime, kad se izgubi zrak iz sistema za kočenje, tad kola blokiraju, a ne popuštaju. Da popuštaju, tad bi kamion ili autobus koji ima zračne kočnice moga krenit odma čim ga se upali, a ne bi mora čekat da mu kompresor napuni minimalno 6 bara u sistem da kočnice odblokiraju.
the_business
22.10.2013.
Odustani
Napokon netko pametan i realan.
bb
bbbdado
22.10.2013.
Odustani
Dobro objašnjeno +
re
reley
22.10.2013.
Odustani
rescue ST dijelom si u pravu i slažem se s tobom.Radio sam u firmi gdje smo imali ukupno 300 kamiona. Vjerovao ili ne masu puta se desilo da kotači nisu bili z
ablokirani kad je kamion ostao bez zraka.Isto tako vozač nam je izlazio iz garaže upalio kamion i krenuo a kad je pokušaostati nije uspio nego je udario u zid. Osobno sam došao vidjeti o čemu se radi i vidim da je zraka bilo tek 2 bara i naravno kočnice nisu radile.Onda sam mu ja nafilao zrak i ispraznio ga ponovno do kraja. Nećeš vjerovati opet je krenuo bez zraka.Zato je zlatno pravilo obavezno staviti podmetač ili klocnu pod kotač a kotače okrenuti u smjeru bilo čega što ga može zadržati.Nemalo puta vozači to ne rade jer im se neda i razmišljaju kako je tehnika svemoguća. Isto ti je i s rampama na pruzi. Vidim ja nju da je ona u zraku ali ja ipak stanem i pogledam ( možda nema struje,možda je u kvaru tko će ga znati).
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .