Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

rescueST
Ima ovdi malo više štete od puknutog stakla i branika...a što se tiće uzroka, to što je čitatelj naveja sigurno nije. Naime, kad se izgubi zrak iz sistema za kočenje, tad kola blokiraju, a ne popuštaju. Da popuštaju, tad bi kamion ili autobus koji ima zračne kočnice moga krenit odma čim ga se upali, a ne bi mora čekat da mu kompresor napuni minimalno 6 bara u sistem da kočnice odblokiraju.
the_business
Napokon netko pametan i realan.
bb
Dobro objašnjeno +
re
rescue ST dijelom si u pravu i slažem se s tobom.Radio sam u firmi gdje smo imali ukupno 300 kamiona. Vjerovao ili ne masu puta se desilo da kotači nisu bili z Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .